וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים לא יגיע לדיון במועצת העיתונות

ענת קם

1.7.2009 / 14:16

מנכ"ל הבנק סרב להזמנת נשיאת מועצת העיתונות דליה דורנר להשתתף בדיון שעוסק ביחסים המתוחים בין הבנק לעיתון הארץ

הנהלת בנק הפועלים דחתה הזמנה לדיון במועצת העיתונות, שזומן בעקבות טענות של מו"ל הארץ עמוס שוקן לפיהן הבנק נקט בצעדי עונשין כלכליים ובהן "חרם מודעות" כנגד העיתון כתגמול על סיקור לא אוהד.

נשיאות מועצת העיתונות שלחה לפני כשבוע את ההזמנה לדיון שיתקיים במהלך אוגוסט, בעקבות טענות שהעלה שוקן בישיבת נשיאות מועצת העיתונות בחודש שעבר ובתחקיר התכנית "המקור" ששודרה בערוץ 10 בתחילת השבוע. לנוכח טענותיו, החליטה דורנר לאפשר להנהלת הבנק להשמיע את גרסתה והזמינה את מנכ"ל הבנק ציון קינן לישיבת המשך.

במכתב החתום על ידי דוברת בנק הפועלים עפרה פרויס נכתב כי "נוכח העובדה שאין ולא היה חרם על 'הארץ' וגם לא ננקטו כנגדו 'צעדי עונשין כלכליים', הבנק אינו רואה טעם בקיום דיון על טענות שאין להן יסוד". הדוברת הוסיפה כי בנק הפועלים רכש 600 מנויים שנתיים על עיתוני הארץ ו-TheMarker עבור עובדיו.

השופטת דורנר הביעה צער על החלטת הבנק שלא להשתתף בדיון עקרוני בשאלת יחסי הגומלין שבין גופי תקשורת לחברות עסקיות אותן הם מסקרים ומסרה כי "ההזמנה לישיבה נועדה לאפשר למנכ"ל בנק הפועלים למסור את גרסתו בסוגיה, במסגרת בירור ענייני בנושא חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully