וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes מחתה, אבל תשלם בכל זאת

ענת קם

1.7.2009 / 18:53

החברה ביקשה דיון נוסף בועדת הכלכלה בנוגע להחלטה לפיה כספי התמלוגים שהיא משלמת, יממנו את שידור המהדורות המקומיות

ועדת הכלכלה אישרה היום פעם נוספת את הארכת ההסדר המאפשר את שידור החדשות המקומיות ב-HOT בהפקת רשות השידור. הועדה קיימה דיון נוסף בנושא בעקבות בקשת חברת yes, לאחר שאתמול נקבע כי תמלוגי חברת הלווין ישמשו להשלמת תקציב החדשות המקומיות שצומצם בעקבות הפחתת התמלוגים שמשלמות HOT ו-yes.

מבין חברי הכנסת נכח בישיבה רק יושב ראש הועדה, חבר הכנסת אופיר אקוניס, שיזם את השימוש בתמלוגי yes למימון החדשות המקומיות. הסכום הנדרש מ-yes עומד על שבעה מיליון שקלים, שהם ההפרש בין 18 מיליון השקלים שיגיעו מהתמלוגים של HOT ובין 25 מיליון השקלים הדרושים לרשות לצורך הפקת המהדורות.

Yes ביקשה לקיים דיון נוסף בנושא, על אף שבדיון אתמול לא נכח ולו נציג אחד מטעמה. במכתב ששלחה הבוקר מיכל כדורי-רפאלי, סמנכ"ל רגולציה וניהול משפטי ב-yes לחבר הכנסת אקוניס נכתב כי ההחלטה להשתמש בכספי התמלוגים למימון שידור המהדורות המקומיות ימנע בעתיד אפשרות לדון בביטולם: "המשמעות עבור חברת yes הינה כי ללא דיון ומבלי שניתן לה לומר את עמדתה הופכת yes באחת למי שחייבת במימון החדשות המקומיות על כל המשתמע מכך עכשיו ובתמיד. זהו כמובן מדרון חלקלק שאנחנו מבקשים לעצור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully