וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר: "אנו עושים כל מאמץ להחזיר את הצדדים לשולחן המו"מ"

ענת קם

1.7.2009 / 23:16

מנכ"ל רשות השידור התייחס להחלטת האוצר להפסיק אלת הדיונים ברשות השידור. דורית ענבר: "אין תחליף לגביש כמוביל הרפורמה"

הרוחות ברשות השידור עדיין סוערות ממכתבו של סגן הממונה על התקציבים באוצר ברק שטרוזברג, שכתב אתמול בצהריים כי ועדי העובדים ברשות הקשיחו את עמדותיהם ובשל כך לא ניתן להמשיך בדיוני הרפורמה. מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר מסר אמש בתגובה לדברים: "הצטערתי מאד לקרוא את מכתבו של סגן הממונה על השכר. משא ומתן עם ארגוני עובדים, מטבע הדברים, הינו רצוף משברים, עליות ומורדות בעיקר כשמדובר בפרישת מאות עובדים. מכתבו של מר שטרוזברג בעיתוי הנוכחי עלול לפגוע בקידום המטרה המשותפת לכולנו. לא ברור לי מה היה 'הקש ששבר את גב הגמל' ועל מה יצא הקצף, במיוחד על רקע ההתקדמות במשא ומתן בשבועות האחרונים עם חלק מהסקטורים שאיתם הוא מתנהל. רשות השידור מצרה על מכתב האוצר ועושה כל מאמץ כדי שהצדדים יתעשתו וישובו לשולחן המשא ומתן".

המשנה ליושב ראש הרשות , דורית ענבר, שהודיעה על התפטרותה לפני כשלושה שבועות, הביעה הערב צער על מכתבו של שטרוזברג והוסיפה: "אין תחליף למשה גביש כיושב ראש הרשות ומוביל מהלך הרפורמה בשלב זה. התנהלות הדברים מדברת בעד עצמה. הלוואי והיו המנהיגים הרלוונטיים יכולים לעשות מעשה ולהחזיר את הדברים לקדמותם, באופן שניתן יהיה להשלים את המהלך שכמעט הושלם".

ועד עובדי ההנדסה בקול ישראל הגיב אף הוא במכתב חריף: "אנו דוחים את הטענות במכתבו רצוף 'אי הדיוקים' של מר ברק שטרוזברג. .. אין לדבר על הקשחת עמדות, עמדותינו היו ונשארו כמו בעבר והן אינן קשוחות... לא נוכל לקבל דרישה לשמונה שעות עבודה באולפן במשמרת, דבר שלא אפשרי פיזית ובלתי אנושי בעליל... אנו מעוניינים להמשיך במשא ומתן עד ליישומה של רפורמה אנושים לעובדי רשות השידור.. למרות שאנו יודעים היטב שאין אופק כלכלי ופיננסי שיממן את פיצויי הפרישה ואת איתנותה הפיננסית של הרשות מאוחר יותר, כפי שהבטיח יושב הראש הקודם משה גביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully