וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רושה יסיים תפקידו כמנכ"ל מדיה של אדלר-חומסקי

איילה צורף

2.7.2009 / 15:35

המנהל המסחרי של קבוצת אדלר-חומסקי, רן בראון, יחליף את רושה כאחראי על רכש המדיה של לקוחות הקבוצה

עופר רושה יסיים את תפקידו באדלר-חומסקי. רושה שמכהן כמנכ"ל חברת רכש המדיה מדיה.קום, נקלע לחילוקי דעות עם הבעלים, בעיקר עם אייל חומסקי, מה שהוביל להחלטה להיפרד. בתגובה, מסר חומסקי כי "ההחלטה להפרד מרושה נעשתה על רקע חילוקי דעות ניהוליים".

מי שיחליף את רושה כאחראי על רכש המדיה של לקוחות הקבוצה הוא המנהל המסחרי של קבוצת אדלר-חומסקי, רן בראון. בראון אחראי על תחום הרכש בקבוצה וכעת יעבור לעסוק גם ברכש מדיה עבור לקוחות הקבוצה עד אשר ימצא פיתרון קבע בדמות מנכ"ל חדש למדיה קום.

עופר רושה מכהן כמנכ"ל מדיה קום מזה כשנה וחצי. קודם לכן, ניהל בבעלות משותפת את חברת פרומדיה, שעסקה ברכש מדיה (רכש זמן אוויר לפרסום בטלוויזיה, שטחי פרסום בעיתונות ובאינטרנט וכדומה) אשר התפרקה לאחר שחלק גדול מהלקוחות עזבו.

מדיה קום היא אחת מ-3 חברות רכש המדיה הגדולות בישראל, יחד עם מקאן יוניברסל של מקאן אריקסון ויוניון של אורן יוניוב. היא עוסקת ברכישת שטחי פרסום ללקוחות משרד הפרסום אדלר חומסקי בהם בזק, צ'מפיון מוטורס, ביטוח ישיר ועוד. כמו כן, היא עוסקת ברכש שטחי פרסום ללקוחות משרד הפרסום גלר-נסיס, שהוא גם שותף בבעלות בחברה, ולמשרדים קטנים יותר.

רושה לא מסר את תגובתו לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully