וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף של GTWN נחנך בישראל

וואלה! ברנז'ה

30.6.2009 / 16:33

מטרת הארגון היא רישות בין נשים בכירות בתעשיית המדיה בישראל ופתיחת צוהר אל נשים בכירות מקבילות בעולם

חברת דורי מדיה גרופ אירחה בשלישי האחרון קוקטייל ובו השתתפו עשרות נשים בכירות בתעשיית הטלקום והמדיה הישראלית. הקוקטייל, שנערך בביתה של ליאורה ניר, סמנכ"ל הערוצים בקבוצה אירח את אינגריד סילבר, הנשיאה האירופית של ארגון הנטוורקינג הבינלאומי GTWN (Global Telecom Women's Network).

סילבר, שותפה במשרד עורכי הדין הלונדוני Denton Wilde Sapte המונה קרוב ל-800 עורכי דין ומתמחה במדיה וטלקומוניקציה, נחשבת למומחית ברגולציה של תעשיית המדיה והטלקומוניקציה באירופה ומשמשת גם כחברת דירקטוריון של פורום הבידור הסלולארי העולמי, Mobile Entertainment Forum.

במהלך האירוע הכריזה סילבר על הקמת הסניף הישראלי של הארגון, שמטרתו רישות בין נשים בכירות בתעשיית המדיה והטלקומוניקציה בישראל ופתיחת צוהר אל נשים בכירות מקבילות בעולם. הארגון הוקם על ידי קנדס ג'ונסון, אחת מ-50 נשות העסקים הגדולות באירופה ומי שהקימה את רשת הלוויינים אסטרה וחברות בו בין היתר ברידג'יט קוסגרייב, חברת דירקטוריון של אסטרה ומנהלת דיג'יטל יורופ, מיילה וילאנואבה, אשת עסקים מובילה בתחום התוכן והסלולר, לורין קוק סגנית נשיא באלקטל לוסנט ועוד.

בין המשתתפות בארוע היו שרת התרבות והספורט לימור לבנת, יושבת ראש קדימה ציפי לבני, אילנה דיין, דידי לחמן-מסר, איילת פרידמן, מיכל רפאלי, קרני זיו, חנה גרטלר, אתי לבני, יודפת הראל ועוד. כמו בשאר הסניפים, גם בישראל יושם דגש על עידוד התקשורת בין נשות התעשייה ויצירת פורום הדברות והזדמנויות עסקיות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully