וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון וקירשנבאום יקבלו את הצינור?

ענת קם

5.7.2009 / 1:03

אם לינוי בר גפן מקריאה טוקבקים, גיא לרר יכול להראות קטעים מיו טיוב. בערוץ 10 בודקים אפשרות לשדר פינה יומית של "הצינור" לפני המהדורה

בחברת החדשות של ערוץ 10 שוקלים לשדר פינה יומית של "הצינור" בכל ערב לפני המהדורה המרכזית במטרה להעלות את אחוזי הצפייה בה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בשבועות האחרונים מתבצעים טסטים לבדיקת אפשרויות שונות של שילוב הפינה בתכנית "לונדון את קירשנבאום" המשודרת כיום בין השעות 19:00-20:00. בין היתר, בוחנים אפשרות לקצר את התכנית ברבע שעה ולשדר את "הצינור" כרצועה נפרדת, או לשלבה כחלק מהתכנית.

"הצינור" היא פינה שבועית שמגיש גיא לרר במהדורת חדשות השבת עם אושרת קוטלר-בנגל ובה מוצגים סרטוני וידיאו משעשעים מהאינטרנט. ההחלטה על שידורה מדי יום התקבלה בעקבות נתוני הצפייה הגבוהים שהפינה זוכה להם במהדורת השבת וכן בעקבות קבוצות מיקוד שציינו לחיוב את לרר.

מאז תחילת השנה בודקים בערוץ 10 אפשרויות שונות בנוגע לרצועה של לונדון וקירשנבאום, שלדעת בכירים בערוץ לא מספקים מקפצת רייטינג ראויה למהדורת חדשות 10. אחת האפשרויות, עליה דווח לראשונה בוואלה! ברנז'ה, היא הקדמת התכנית ושיבוץ תכניתו של רפי רשף בשעה 19:00.

אבי אלקלעי, עורך לונדון את קירשנבאום, אמר לוואלה! ברנז'ה כי כל הניסיונות לשילוב "הצינור" בתכנית נעשים בהסכמה מלאה וללא פגיעה בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully