וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה? דרושים!

ענת קם

5.7.2009 / 11:36

אז מה אם לא מונית למנכ”ל משרד התקשורת. מארוחות צהרים עם יאיר לפיד ועד קוקטיילים עם קרלה ברוני, המשרות הבכירות שפנויות כרגע בתעשייה

עורך/ת "7 ימים"

כוחה של כתבה במוסף הדגל של העיתון של המדינה היא ההוכחה לכך שהפרינט עדיין לא מת. ראיון שער יכול להרים ולהרוס קריירות,ואנחנו עוד זוכרים איך תחקיר ראוי במוסף יכול להרעיד את אמות הספים. עורך המוסף יצטרך לנווט בין טאלנטים בהתחלה ובסופו של הגיליון לבין מקורבים למו"ל ויחצ"נים שיעשו הכל בשביל להכניס סיפור. מכאן תוכל להגיע ללשכת רה"מ, לעריכת מוסף הארץ,"עובדה" וההרפתקנים שבינכם גם לעריכת מעריב. מועמדים מובילים: עורך המשנה גדי בלום ועורך "7 לילות" עדי גולד.

יושב/ת ראש רשות השידור

מהתפקידים הקשים במשק הישראלי בימים אלו. משרד האוצר חונק את התקציבים, חלק מהעובדים מקשים על המינהל התקין, המתקנים מיושנים, הרייטינג והתדמית הציבורית ברצפה. המועמד חייב לבוא עם נדוניה (התפקיד ללא שכר) וכן עם אורך רוח ויכולת ספיגה. למתאימים מובטחות שיחות טלפון בכל שעה, לחצים מכל עבר ומעט מאוד הערכה. מומלץ לבעלי נסיון במלחמה בטחנות רוח. מועמדים מובילים: שי בזק, אביעד פרידמן וכל חבר מרכז ליכוד העומד בתנאי הסף.

עורך/ת "עובדה"

לאחר פרשת "ישראייר" והסערה בעקבותיה נהנית תכנית התחקירים מחופש פעולה מלא. עורך התכנית יצטרך לוותר על אגו בעבודה מול אילנה דיין ובמאי התכנית הדומיננטי, אך להיות דעתן מספיק כדי לאזנם. איומים בתביעות וניסיונות להורידך מסיפור יהפכו לדבר שבשגרה. התפקיד יכול לקחת אותך לצילומים ברחבי העולם וגם לתסכל שעות בחדר העריכה. מכאן תוכל להתמנות לתפקיד מנכ"ל חדשות 10, עורך בכיר בעיתון גדול, או להתפנות לעשייה דוקומנטרית עצמאית. מועמדת מובילה: עורכת מעריב לשעבר רותי יובל.

שליחינו בתפוצות

תפקידי כתב מעריב בוושינגטון וכתב ערוץ 10 באירופה עתידים להפתח בקרוב, עם סיום שליחותם של טל שניידר (מעריב) ואריאל מרגלית (ערוץ 10). דרישות התפקיד הן אנגלית טובה ובסיס כלכלי איתן - משכורת פרילאנסר בחו"ל לא תשלח את הילדים שלכם לקולג' יוקרתי. אין באמת צורך לפרט את הבונוסים, תביאו מעיל חם. מועמדים לוושינגטון: סטודנטים מקומיים שישמחו להכנסה נוספת. מועמדים לאירופה: אילן גורן. מכאן תוכלו להגיע ... ובכן, במקרה של מעריב וערוץ 10 יתכן שמכאן כבר לא יהיה לכם לאן לחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יושב/ת ראש הרשות השניה

למתאזרים בסבלנות. מועצת הרשות השנייה תסיים כהונתה בתוך כחודשיים ושר התקשורת יחפש מחליף לנורית דאבוש. בתקופה הקרובה ישתנה אופי התפקיד עם המעבר לרישיונות ועליך להיות מוכן לאפשרות שלא תמונה ליושב ראש הגוף המאוחד - ברית המועצות. עד שזה יקרה תצטרך לנווט בין בעלי ההון, איגודי היוצרים המיליטנטים וצופים טרחניים . מכאן תוכל להתמנות למנכ"ל הרשות השנייה, או למנכ"ל רשות השידור. מועמדים מובילים: שי בזק. שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully