וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות: "המשא ומתן עם עובדי הרשות לא מוצה"

ענת קם

5.7.2009 / 15:23

בהסתדרות קוראים לממונה על השכר באוצר לשוב לשולחן הדיונים עם עובדי רשות השידור: "לא היה מקום למהר ולהודיע כי המשא ומתן נכשל"

ההסתדרות קוראת למשרד האוצר להמשיך במשא ומתן עם העובדים במסגרת הרפורמה. במכתב ששלחו בשבוע שעבר באי כוחה של ההתסדרות עורכי הדין אבי ניסנקורן ומיה פרי-אלתרמן, לסגן הממונה על השכר באוצר ברק שטרוזברג, נכתב כי יחסי העבודה הקיבוציים מחייבים את המשך המשא ומתן המתנהל קרוב לשנתיים. ההסתדרות טוענת כי לאור מורכבותם ביקשו הנהלת רשות השידור ומשרד האוצר להסדיר תחילה את ההסכמים עם הטכנאים ועובדי ההנדסה והישיבות בעניין העובדים המנהליים נדחו בגלל העדפה זו.

הסתדרות מאשימה את האוצר בסחבת בעניין תוספת השכר שמגיעה לעובדי הדירוג המשולב: "התנהלות האוצר ומספר הישיבות המועט הוביל למצב של אי מיצוי המשא ומתן כאשר נושאים שונים אף לא נידונו, ועל כן לטענת מרשתי לא היה מקום למהר ולהודיע מיד בתום שלושת החודשים כי המשא ומתן נכשל".

במקביל הקימו עובדי רשות השידור ועדת חריגים לאישור נושאים מסוימים הדורשים את טיפולם על אף העיצומים ובין היתר הוגשה לועדה בקשה שלא אושרה להקצאת מטבע חוץ לנסיעה מתוכננת של צוות התכנית "שום פלפל ושמן זית" לאיטליה.

ענת עוזרי, יושבת ראש ועד עובדי הדירוג המשולב בטלוויזיה ודוברת מטה המאבק: "לא ניתן למר שטרוזברג להסיט את הפוקוס מהסיבה שלשמה התחלנו בעיצומים לפני כשבוע והיא תוספת השכר של הבלתי ייחודיים בגובה 16%, שניתנה לכל הסקטור הציבורי בשנת 2000 וניתנת לסקטורים אחרים ברשות השידור, הטכנאים והעיתונאים. אנו מנהלים מאבק עיקש מזה כתשע שנים כדי לקבל את התוספת שמגיעה לנו (...) ניסיונו של שטרוזברג להפיל את הרפורמה על גב הועדים הוא לא הוגן ולא מוסרי והעיתוי בהוצאת מכתבו אינו מקרי. למען הסר ספק, כשתשולם לנו תוספת השכר, נחזור לשולחן המשא ומתן לדון על הסכמי השכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully