וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטערים, מחלקת הפירסום השתגעה

ענת קם

6.7.2009 / 1:07

מו"ל הוושינגטון פוסט פירסמה התנצלות בפני קוראי העיתון בעקבות עלון שהתפרסם ובו הוזמנו נותני חסות לממן ארוחות ערב בביתה בהשתתפות כתבי הפוסט

מו"ל ומנכ"ל הוושינגטון פוסט קתרין ווימות פרסמה אתמול (ראשון) מכתב לקוראי העיתון ובו התנצלה על עלון פרסומי בו הוצג אירוע בו הפוסט מזמין את המפרסמים "לקנות" ארוחות ערב לא רשמיות עם גורמים בעלי השפעה בבירת ארצות הברית. לדבריה, אמנם קיימת יוזמה לאירועים קטנים יחסית בהם יידונו נושאים שונים, אולם מה שפרסם העלון היה רחוק מהמתוכנן. העלון הציג סדרה של ארוחות ערב ממומנות בביתה של ווימות והוצע לנותני חסות פוטנציאליים להעניק 25 אלף דולר לארוחה או 250 אלף דולר לסדרה של 11 מפגשים ובהם גישה בלעדית לכתבי העיתון.

במכתבה כתבה ווימות: " אם האירועים תוכננו להיות במימון נותן חסות חיצוני, הכל יהיה במשורה - לספונסר לא תהיה שליטה על התכנים או גישה מיוחדת לעיתונאים שלנו. אם הכתבים שלנו עתידים להשתתף באירוע, לא תהיה שם מגבלה על השאלות שהם יורשו לשאול. תהיה להם גישה מלאה למשתתפים והם יוכלו להשתמש בכל אינפורמציה או רעיון כדי להרחיב את ידיעתם והבנתם בכל סוגיה שדנים בה".

ווימות הודיעה לקוראים כי ארוחת הערב שתוכננה בביתה בוטלה: "לא אני ולא אף אחד אחר במחלקת החדשות שלנו היה מאשר אירוע כמו שתואר בעלון שהופץ. ביטלנו את ארוחת הערב המתוכננת. בעודי מאמינה שישנה דרך לגיטימית לקיים אירועים מסוג זה, במידה שנקיים אירועים כאלה בעתיד, גדולים או קטנים, אנו נעבור שוב על הקווים המנחים שלהם עם העורכים הבכירים ביותר של הפוסט ונוודא בתקיפות שעומדים בהם".

בסיום דבריה מבקשת ווימות את סליחתם של הקוראים באופן אישי: "אני מתנצלת בפני קוראינו על הטעויות שעשיתי במקרה הזה. נשארנו מחויבים לכם, הקוראים שלנו (...) ובזמן שנמשיך לשאוף להרחבת העסקים שלנו, לעולם לא נרשה להם להעמיד בסכנה את היושר שלנו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully