וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נדקרים מהקקטוס

מאת איילה צורף

6.7.2009 / 10:03

סקר שערך איגוד השיווק ומכון המחקר מידע שיווקי CA: המפרסמים אינם מייחסים חשיבות לפרסי ענף הפרסום בבחירת המשרד שיטפל בתקציביהם

עד כמה חשובים פרסים בתחום הקרייאיטיב בענף הפרסום? תלוי את מי תשאלו. בעוד שבעבור משרדי הפרסום מדובר בפרסים חשובים מאין כמותם, שמספקים חותמת הכשר לרמת היצירתיות של המשרד, מסתבר שבעבור הלקוחות שלהם, המפרסמים, אין חשיבות כלל לזכיות בפרסים על קריאייטיוויות של המשרד המטפל בתקציב שלהם.

לפי סקר שערכו איגוד השיווק ומכון המחקר מידע שיווקי סי אי בהנהלת נעם רז ומרב שפירא לפני כשבועיים בעבור TheMarker, בקרב סמנכ"לי שיווק ובכירי שיווק בארגונים, 82% אינם מייחסים חשיבות לזכייה בפרסים בתחרויות פרסום בבואם לקבל החלטה אודות המשרד שיטפל בתקציב הפרסום שלהם. על הסקר השיבו 52 איש.

12% מהמשיבים ענו כי הם מייחסים לזכייה בפרסים חשיבות בינונית, ומספר נמוך עוד יותר, 6%, אמרו כי הם מייחסים חשיבות גבוהה לזכייה. הסקר נערך כשבועיים לאחר זכיות של כמה משרדי פרסום בפרסים ומדליות בפסטיבל קאן לפרסום, כמו גם לאחר טקס האפי, תחרות השיווק האפקטיווית.

בפסטיבל קאן - האולימפיאדה של עולם הפרסום והשיווק הבינלאומי - זכה משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי במרב הפרסים: ארבע אריות ודירוג במקום השני בעולם בקטגוריית המדיה כמשרד שעשה את השימוש הטוב ביותר במדיה עצמה. שמעוני-פינקלשטיין מדורג שני עם שני אריות, ואדלר-חומסקי עם אריה אחד.

בתחרות בישראל, האפי, זכו פרסום בריקמן עם מהלך השיווק של צומת ספרים וגלר-נסיס בקמפיין לבנק אגוד. בתחרות קקטוס הזהב לפרסום ישראלי קריאייטיווי, כמה שבועות קודם לכן זכה מקאן אריקסון במרב הנקודות.

המסקנה היא שפרסים אלו מועילים בשלושה תחומים: עידוד העובדים ותרומה למורל המשרד, חיזוק מעמדו כחלק מהרשת הבינלאומית שאליו הוא שייך וכמובן - בחיזוק האגו של בעלי המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully