וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&M בדרך לנצרת?

עדי דברת-מזריץ

7.7.2009 / 16:22

נציגי רשת האופנה השבדית ביקרו במרכז ביג בעיר. איתן בר זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות: "שמרנו להם 1,000 מ"ר"

האם נזכה לראות סניף של רשת האופנה השבדית h&m בנצרת? איתן בר זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, סיפר ל-themarker כי נציגי הרשת ביקרו במרכז הקניות החדש של הקבוצה בנצרת שנחנך בימים אלה, והביעו עניין לפתוח בו חנות.

בר זאב אמר כי "שום דבר אינו סגור" אך סיפר כי ליתר ביטחון הוא משאיר חוזים בשטח של 1,000 מ"ר ככאלה שניתן יהיה לשבור לפני תום תקופת החוזה. זאת במידה ש-h&m תודיע על פתיחת חנות במרכז הקניות. בר זאב הוסיף כי גם נציג רשת האופנה gap בישראל, אריק בן זינו, קבע עמו סיור במרכז הקניות לעוד מספר שבועות.

בהקמת מרכז big fashion נצרת, מקבוצת ביג מרכזי קניות, שותפים אפריקה ישראל, ביג מרכזי קניות ובסט. במרכז הושקעו כ-150 מיליון שקל והוא ישתרע על שטח כולל של כ-24 אלף מ"ר בנוי, מתוכם כ-12,500 מ"ר של שטחי מסחר ו-800 מקומות חנייה. בין הרשתות ששכרו שטחים בקניון: זארה עם כ-1,200 מ"ר, קסטרו ששכרה שטח של כ-400 מ"ר, וכן, פול אנד בר, קרייזי ליין, אדידס, אפריל, אירוקה, אופטיקנה, הוניגמן, tnt, קדס, תמנון, אמפוריום, פוקס, golf&co, סופר-פארם ועוד.

בר זאב מסר כי צפי ההכנסות עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה וסיפר על הפוטנציאל במיקומו של מרכז הקניות: "מדובר בשוק טוב. בנצרת ונצרת עילית יש כ-120 אלף תושבים ובנוסף יש באיזור כפרים ערביים נוספים. כמו כן, אנחנו 12 דקות נסיעה מעפולה שזה שוק של עוד 60 אלף איש".

עופר שחטר, מנכ"ל חברת אריאל פרומול לניהול קניונים, סבור כי יש מקום למרכז קניות נוסף בנצרת: "בנצרת וסביבותיה גרים 250 אלף איש. בנצרת עילית יש אומנם את הדודג' סנטר של קבוצת קניוני ישראל ואת קניון one של פישמן אבל הם עובדים טוב ואני חושב שיש שם מקום לעוד קניון".

במקביל, קבוצת פישמן נערכה להקמת המרכז הקניות של ביג והשקיעה כ-20 מיליון שקל בפתיחה מחדש של קניון one בנצרת עילית. המהלך כלל שיפוץ ועיצוב הקניון, עיצוב השפה הפרסומית, קמפיין פרסומי ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully