וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומסקי ורושה בדרך לבוררות?

8.7.2009 / 11:43

"הסכסוך בין אודי פרידן לאורן יוניוב ורמי שלמור יחוויר לעומת מה שיקרה בין עופר רושה לאייל חומסקי". כך טוען מקורב לסכסוך בין השניים, שלפי הערכות יסתיים בהליך גישור

המחלוקות הכספיות בין משרד הפרסום אדלר-חומסקי לבין עופר רושה, מי שהיה עד לפני כמה ימים מנהל רכש המדיה של הקבוצה, מסתבכות והולכות. ל-TheMarker נודע כי משרד עורכי הדין ששכר רושה - אהרונסון שר אבולעפיה - שלח שלשום מכתב לאדלר-חומסקי שבו הוא דורש מראשי המשרד לפצות אותו בסכומי כסף גדולים מאוד - ככל הנראה מיליוני שקלים. זאת לאור פיטוריו, כמו גם בשל היותו בעלים של 15% מחברת רכש המדיה מדיה.קום.

בדיקה ברשם החברות מעלה כי אכן הוקמה שותפות בשם מדיה קומיוניקיישן לינקס, שבה מחזיק רושה ב-15% ואדלר-חומסקי ב-85%. גם אדלר-חומסקי הצטייד בעורך דין בכיר: דורי קלגסבלד. מקורבים לרושה טוענים כי על פי החוזה שנחתם עם הגעתו למשרד לפני כשנה וחצי, כעבור תקופה אמור חלקו בבעלות לעלות ל-25%.

הרקע לסכסוך בין אדלר-חומסקי לרושה החל לפני כמה חודשים, אז ביקש רושה מאייל חומסקי, מבעלי המשרד, סכומי כסף שטען כי מגיעים לו. השניים החלו לנהל שיחות באמצעות עורכי דין אודות המחלוקת הכספית, ובמקביל מערכת היחסים האישית ביניהם עלתה על שרטון. בשבוע שעבר זומן רושה למשרדו של קלגסבלד, שם התבשר על פיטוריו, תוך שהוא מתבקש לא להגיע יותר למשרדים. כמו כן, הוחלף מנעול משרדו.

על-פי הערכות, הצדדים ינסו לנהל את התיק בבוררות כדי לסיים את הפרשה בהקדם האפשרי. לדברי מקורב לאחד הצדדים, "הסכסוך הכספי שבין אודי פרידן לאורן יוניוב ורמי שלמור יחוויר לעומת מה שיקרה בין רושה לאדלר-חומסקי". אמירה זו מתייחסת לתביעה המשפטית הסוערת שהתנלה בשנה האחרונה בין שניים ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל, שהיו שותפים בחברת רכש המדיה יונייטד, ופירקו את השותפות ברעש תקשורתי גדול שכלל השמצות הדדיות ותביעות בהיקף של מיליוני דולרים. כיום נמצא סכסוך זה בשלבים מתקדמים של גישור, בהובלות שופט בית המשפט המחוזי בירושלים לשעבר בועז אוקון, שבו אמור להיפסק גובה הפיצוי שיקבל ראובני-פרידן.

כעת, חומסקי עוסק בחיפוש אחר חלופות לתפקיד מנכ"ל מדיה.קום ומי שינהל את רכש שטחי הפרסום וזמן האוויר לפרסום של לקוחות משרדו, כמו גם של לקוחות גלר-נסיס. על-פי הערכות, אחד הפתרונות הנבחנים הוא שיתוף פעולה בין קבוצת אדלר-חומסקי לאורן יוניוב, בעליה של יוניון מדיה, שרוכש פרסום בין היתר לפרטנר ולקבוצת שטראוס.

שיתוף פעולה כזה הוא מורכב מאוד לאור ניגודי האינטרסים בין פרטנר לפלאפון (שלה רוכש אדלר-חומסקי שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום). בנוסף, שיתוף פעולה כזה יצריך את אישור הממונה על ההגבלים, שבעבר כבר פסלה שיתופי פעולה בתחום רכש המדיה בין אדלר-חומסקי לבאומן-בר-רבנאי ובין יונייטד למיוז, ובנוסף דרשה את פירוקה של יונייטד.

רושה סירב להתייחס לדברים. חומסקי מסר בתגובה: "ביני לבין עופר רושה היו חילוקי דעות ניהוליים ואני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו". בכל הקשור לשיתוף פעולה אפשרי עם יוניוב אמר חומסקי: "אני לא ממהר לקבל החלטות בדבר הפעילות שלנו במדיה. לעת עתה אנחנו מסודרים לחודשים הקרובים עם המנהל בקבוצה שמונה לתפקיד. אני בוחן שיתופי פעולה מגוונים ונפגש עם בכירים באנשי המדיה והפרסום". יוניוב סירב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully