וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן הוא מני

ענת קם

8.7.2009 / 16:08

הרשות השניה פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בעקבות איומי ערוץ 10 בתביעות. ברשות סבורים כי יש לפרסם את המכרז להפעלת הערוץ עוד בטרם תסתיים כהונת המועצה

היועץ המשפטי של הרשות השנייה עו"ד דורון אבני פנה אתמול (שלישי) ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד מני מזוז בבקשה לקבל את עמדתו באשר לאיום בנקיטת הליכים משפטיים של ערוץ 10 נגד הרשות השניה, זאת במידה שיפרסמו מכרז חדש על הפעלת הערוץ.

בפניה למזוז כתב אבני כי על פי החלטת המועצה המכרז החדש על הפעלת הערוץ החל מה-29 בינואר 2010 צריך להתפרסם במהלך חודש יולי וכי גם מועד זה מאוחר מהמתוכנן. במכתבו כתב אבני כי על פי החוק, מאחר שבעל הזיכיון הנוכחי לא עמד במחויבויותיו, נדרשת המועצה לפרסם את המכרז וכי אינו סבור שיש להטריח את היועץ המשפטי לממשלה בנושא זה. לדבריו, המועצה רשאית לקבל החלטות הרות גורלן בנושא על אף שהיא בשלהי כהונתה, על בסיס תקדים המכרז הקודם להפעלת ערוץ 10 שפורסם על ידי מועצה זמנית והחלטת בית המשפט העליון שקבע כי המכרז לגיטימי.

חברי המועצה נעם סמל, יוסי אליטוב ואייל בוחבוט פנו ליושבת ראש הרשות השניה נורית דאבוש עם קבלת המכתב מערוץ 10, בבקשה שתפנה למזוז לקבלת חוות דעתו כיצד עליהם לנהוג. בנוסף, השלושה כתבו כי מאחר שהמועצה הנוכחית מסיימת את כהונתה ב-30 באוגוסט הקרוב, עליה לקבל את אישור היועץ המשפטי לפעולותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully