וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב הכל דוב?

ענת קם

9.7.2009 / 12:00

חשבתם שבעקבות פרשת המדבקה מתחילת השבוע שוררת איבה בין גלובס לבין דה מרקר? כשזה מגיע למודעות, גם הפנדה העקשן ביותר מכיר את הדרך לראשון לציון

דה מרקר יפרסם בפעם הראשונה מודעה בעיתון הכלכלי המתחרה. גלובס יוציאו ביום שני הקרוב גיליון מיוחד של מדד המותגים בשיתוף המגזין פירמה ויכלול את מאה המותגים המצליחים במשק בשנה האחרונה.

בין דפי הגיליון תסתתר פרסומת מפתיעה של המתחרה הגדול דה מרקר, שבחר לשתף פעולה עם פורמט הגיליון ו-"להתכתב" עם הפורמט הקבוע של האיורים בגלובס. במודעה שהכין משרד הפרסום מקאן אריקסון מופיעה דמות מאוירת של דוב הפנדה של דה מרקר והיא חתומה במשפט "מותג חזק לא מפחד לקפוץ לבקר אצל המתחרים". לוואלה! ברנז'ה נודע, כי פרסום המודעה הותנה בכך שהשם TheMarker לא יופיע בה.

שיתוף הפעולה בין המתחרים הגדולים מפתיע במיוחד על רקע "פרשת המדבקה" שהסעירה את שני העיתונים בימים האחרונים, כולל האשמות הדדיות בהטעיית קוראים ובהשמדת ראיות שהופיעו באתרי האינטרנט של העיתונים.

ניר פדרבוש, סופרוויזר קבוצת הארץ במקאן אריקסון, סיפר לוואלה! ברנז'ה: “הפנדה היא האייקון שמוביל את דה מרקר בחמש השנים האחרונות. חיפשנו דרך להתכתב עם מדד המותגים וגם לקדם את המותג הכלכלי החזק בישראל. הוצאנו את הפנדה לטיול והיא מאוירת כדי להתכתב עם הפורמט של גלובס, זה חלק מפרויקט נרחב של מקאן לקידום מותגי הדגל בגיליון המותגים. גלובס יצאו יותר מבסדר שנתנו לנו לפרסם אחרי מאבקים לא פשוטים ומבחינתנו המודעה ללא הלוגו עובדת טוב יותר. בשם קבוצת הארץ אני מזמין את גלובס לפרסם בדה מרקר, למרות שבינינו, זה לא יהיה באמת הוגן כי אצלנו הם ייהנו מחשיפה גדולה יותר ומקהל איכותי יותר, אבל בכיף אני אומר".

בגלובס הכחישו את נושא הלוגו של דה מרקר ומסרו בתגובה: "דה מרקר החליט לפרסם במדד המותגים של גלובס, הם פנו למחלקת המודעות בגלובס והעבירו מודעה של עמוד. המודעה נכנסה למגזין בדיוק כפי שהיא הועברה אלינו. המקרה מוכיח שגם מעבר לכביש הפנימו את העובדה שפרסום נכון, יעיל, טוב ואיכותי, עושים רק בגלובס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully