וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופן עצמוני

ענת קם

12.7.2009 / 14:49

יש חיים אחרי רשות השידור: צביקה גולדברג מונה למנכ"ל עמותת "בעצמי" הפועלת לשילוב וקידום אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות בשוק העבודה

צביקה גולדברג מונה למנכ"ל עמותת "בעצמי", לשילוב וקידום אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות בשוק העבודה. גולדברג שימש עד לפני כחצי שנה עורך מהדורת "מבט" של ערוץ 1. בעבר עמד גולדברג בראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל והיה רכז הכתבים בהארץ והוא יחליף את טופז דגן שהייתה מנכ"ל העמותה בארבע השנים האחרונות.

צביקה גולדברג מסר: "אנשי 'בעצמי' עוסקים באתגר לאומי וחברתי עליון, במסירות יוצאת דופן ובמקצועיות מרשימה. אני שמח וגאה להצטרף ומאמין שהמודלים של 'בעצמי' יכולים לשמש גורם מרכזי ומשמעותי בצמצום מצוקת האבטלה בישראל".

מייסדת העמותה וחברת הוועד המנהל, מיכל פרבר מסרה: "לאחר התבססות עמותת בעצמי כעמותה מובילה במקצועיותה, צביקה גולדברג הוא האדם הנכון בזמן הנכון להזניק את פעילות העמותה קדימה ולהוביל אותה למרחבים חדשים".

יו"ר הועד המנהל של עמותת "בעצמי" ארז ויגודמן מסר: "אני סמוך ובטוח כי צביקה גולדברג יוביל את התרחבות פעילותה הארצית של העמותה בתחומי התעסוקה, מתוך מטרה לקדם אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות ברחבי הארץ, ממעגל האבטלה לעבר עצמאות כלכלית ותעסוקתית".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully