וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לעוד עשרה מיליון?

אופיר בר-זהר

12.7.2009 / 15:53

מנכ"ל רשת אבי צבי צפוי לבקש מחר מהדירקטוריו ןהזרמת מזומנים מבעלי המניות. במרץ השנה כבר נדרשה רשת להזרמה מהבעלים בגובה של 10 מיליון שקל

אבי צבי, מנכ"ל רשת בפועל, עתיד לבקש הזרמת מזומנים מבעלי המניות של זכיינית ערוץ 2 בישיבת דירקטוריון שתתקיים מחר. לפי הערכות בשוק, מצבה הכלכלי של הזכיינית בכי רע והיא זקוקה באופן דחוף לכסף. צבי צפוי להציג בפני דירקטוריון החברה את תוכניתו להובלת הזכיינית בטווח הארוך, ולהציג בקשה להזרמת כסף אשר תאפשר את ביצוע התוכנית.

כזכור, במארס השנה כבר נדרשה רשת להזרמה מהבעלים בגובה של 10 מיליון שקל. אביב גלעדי, אשר מחזיק ב-20% ממניות רשת והיה אמור להזרים יחד עם שותפו אודי רקנאטי סכום של 2 מיליון שקל, לא העביר את הכסף. גלעדי לא מסכים לדרך הניהול של בעל השליטה אודי אנג'ל, ואיים כי אם מניותיו ידוללו בשל אי העברת הכסף הוא יתבע בגין פגיעה במניות מיעוט.

גלעדי אמר ל-themarker בשבוע שעבר: "התייאשתי מהחוכמה של האנשים שמתעסקים בתקשורת בישראל. לא היינו צריכים להגיע בכלל למצב הזה, ולא היינו צריכים להתעסק באינטריגות או בבעיות בין משפחות כאלה ואחרות".

לדבריו, "יהיה מיזוג בין הזכייניות, אבל זאת לא תהיה חתונה מתוך אהבה אלא מתוך כורח, והשאלה היא אם אני רוצה להיות במשפחה כזאת. כל זמן שאלה הכוחות שינהלו את ערוץ 2, אותי זה פחות יעניין. אני לא סומך עליהם ולא בוטח בהם ובהבנתם בתקשורת".

על המנכ"ל הנכנס, אבי צבי, אמר גלעדי כי "זה שמנכ"ל התחלף זה טוב, השאלה אם מי שבא טוב יותר". עוד אמר כי "אני לא חושב שאבי צבי נכנס למצב שבו הוא יכול לעשות משהו. זה מצב שהוא חסר סיכוי. הוא יכול רק להכין את החברה למיזוג".



מעופר מדיה נמסר כי "הנושא לא עלה לדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully