וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות השידור שנקטו בעיצומים יקבלו שכר חלקי

ענת קם

12.7.2009 / 17:13

מנכ"ל רשות השידור הורה להוריד 10% בשכר היסוד של השובתים. בכיר בועד העובדים: "נשמח להעלות את הסוגיות האלה בבית הדין לעבודה"

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר הורה היום לשלם שכר חלקי לעובדי המנהלה ששבתו במהלך חודש יוני. במכתבו של שקלאר נכתב כי על פי הוראתו והוראות הממונה על השכר באוצר, לא יועבר תשלום עבור שעות נוספות, כוננויות, החזר הוצאות רכב משתנות, אש"ל ודמי כלכלה עבור הימים בהם ננקטו עיצומים.

בנוסף, כתב שקלאר כי על פי הערכת הרשות 10% מהפעילות הרגילה לא התבצעה ולכן יש לנכות 10% משכר היסוד עבור ימי העיצומים. עובדים שלא ביצעו כלל את עבודתם הרגילה לא יקבלו כלל שכר עבור תקופה זו.

נציגי ועדי המנהלה בטלוויזיה וברדיו יפגשו הערב פעם נוספת עם הנהלת רשות השידור ומשרד האוצר בניסיון להגיע להסדר שיפסיק את העיצומים וימנע את התערבות בית הדין לעבודה. בשבוע שעבר קבע בית הדין האזורי לעבודה בירושלים כי עיצומי העובדים יושהו לשבוע על מנת להגיע להסדר בין הצדדים, שבמרכזו נמצאת תוספת השכר בגובה 16% שטרם הועברה לעובדים ושבגינה פרצו העיצומים. מחר בשעה 11:30 יתקיים דיון נוסף בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים.

גורם בכיר בוועד עובדי המנהלה אמר בתגובה למכתבו של שקלאר: "בגללנו ובגלל העיצומים שלנו לא עבדו עיתונאים וטכנאים. אם המנכ"ל רוצה, אז שגם הם לא יקבלו את השכר שלהם. אם עובדת שלנו לא עשתה כתוביות ל-'יומן', גם הטכנאי ששובץ לקוביית הכתוביות באותו ערב לא עבד. רוב העובדים לא היו בעיצומים וגם מי שכן, המשיך לתת את רוב השירותים בתוך המחלקות. אם המנכ"ל רוצה להיכנס לרזולוציות האלה, נשמח להעלות גם אותן בבית הדין לעבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully