וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מימן: נפסיק להזרים כסף לערוץ 10 בסוף החודש

ענת קם

13.7.2009 / 10:11

בעל השליטה בערוץ 10 דיבר היום בכנס נתח שוק ותקשורת של העיתון גלובס ואמר: "שותפי החליטו על הפסקה מיידית של הזרמת כסף והכתפים שלי לא רחבות מספיק"

נעם כהן

(צילום ועריכת וידאו: נעם כהן)

יוסי מימן, בעל השליטה בערוץ 10 הודיעה היום כי בעלי המניות של הערוץ יםסיקו להזרים כסף לערוץ בחודש הבא: " היו לי סדרת שיחות במשך השבוע עם שותפי, ציונים שלא ראו גרוש. שלושתם החליטו על הפסקה מיידית של הזרמת כסף לערוץ, והכתפיים שלי לא רחבות מספיק". מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי יכנס היום בצהרים את עובדי הערוץ ויעדכנם בהתפתחויות.

דבריו של מימן נאמרים לאחר שאמש השלימה הרשות השניה את ההכנות לקראת מכרז חדש על ערוץ 10. בשלב זה טרם הוחלט על יציאה למכרז נוסף. בכנס תקשורת ונתח שוק של גלובס אמר מימן: "שמונה שנים מחיי הלכו על הדבר הזה, לילות ללא שינה. אם לא נעשה משהו – המשחק נגמר".

"יש כאלה שהעזו להגיד שלא עמדנו בהתחייבויות – אילו התחייבויות? היה ברור ששוק התקשורת לא יכול לעמוד בכזאת רמה של רגולציה. יבאנו רגולציה ממדינות אחרות, אולם לא לקחנו בחשבון שמדובר בשוק של 5 וחצי מיליון איש בלבד. הרגולציה חולנית. קשת נדרשת להשקיע בתכנית סכום שאותו משקיעה ה-BBC באנגליה? תיאטרון האבסורד הזה ממשיך ושום דבר לא משתנה"

בהמשך השיב מימן לשאלותיו של עורך גלובס חגי גולן, מימן התייחס לסוגיה - האם אפשר לעשות טלוויזיה בישראל ואמר: "התחייבתי בתנאי שוק מסוים ועל סמך שוק הפרסום קבעו את ההתחייבויות שלנו בתחום התוכן. 120 מיליון, בסוף שמנו מיליארד שלוש מאות. האם המדינה התחייבה לשוק הפרסום? האם היא עמדה בהתחייבויות? ברשות השניה ידעו שהמספרים מוגזמים והוליכו את כולם שולל ואני האידיוט היחיד שאכל את הקליפה עם הבננה".

(צילום: נעם כהן)

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully