וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 הודיע על הקפאת הפקות

ענת קם

13.7.2009 / 13:33

הטאלנטים והעובדים של ערוץ 10 מתכוננים לצאת לקרב נוסף על עתיד הערוץ. בתכנית: הפגנה מול משרדי הממשלה ומול בתיהם של שרי האוצר והתקשורת

נעם כהן

ערוץ 10 הודיע על הקפאת העבודה על ארבע הפקות מקור גדולות שיצאו לדרך: סדרת הדרמה "נשות הטייסים", אשר כתיבתה הסתיימה והיא נמצאת כרגע בשלב הליהוק ושתי תוכניות בידור ושעשועון שנמצאים בשלבי הפקה מתקדמים יותר. הודעה על עצירת העבודה נמסרה לחברות ההפקה מזיוית דוידוביץ', סמנכ"ל ההפקה בערוץ 10.

מנכ"ל הערוץ עידכן לפני שעה קלה את עובדי הערוץ בהשלכות החלטת בעלי המניות שלא להזרים יותר כסף. בפגישה נכחו בכירי הערוץ בהם מנכ"ל חברת החדשות ראודור בנזימן וכן טאלנטים של הערוץ בהם מיקי חיימוביץ' ואושרת קוטלר. בשעה זו מתכנסים עובדי חדשות 10 לקבלת עדכון מפי בנזימן.

ורשבסקי אמר בפגישה: "בשנה האחרונה אנו נזרקים בין הרשות השניה, משרד התקשורת ומשרד האוצר. נוצר מצב מטורף ואבסורדי, שבגלל חידלון ובירוקרטיה, מדינת ישראל תישאר עם ערוץ טלוויזיה מסחרי אחד, על כל המשתמע מכך. הערוץ מצוי במצב כאוטי. אם לא יימצא פתרון מיידי – נוכל להמשיך לשדר למשך זמן קצר בלבד". ורשבסקי הבטיח לעשות הכל כדי שעובדי הערוץ והספקים יקבלו את השכר המגיע להם. ואמר: "אנו מתחייבים בפני העובדים, הספקים והיוצרים כי גם אם הערוץ ייסגר – לא נישאר חייבים לאיש ולו שקל אחד". ורשבסקי אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו נערכים לסגור את הערוץ בצורה מסודרת ובלי חובות לאנשים".

בשלב זה מתכננים בערוץ בליץ נוסף של לחץ תקשורתי והפגנות בדומה לגל הקודם לפני מספר חודשים. כתבת הרווחה של הערוץ טליה פלד קינן אמרה לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו יודעים להילחם כשאנחנו מסקרים מאבקים של אחרים אבל כערוץ מרכזי יש לנו יכולת נמוכה להפעיל לחץ מהסוג הזה כשמדובר בנו. מטה המאבק כבר קיים. הבעיה אינה יחודית לערוץ 10 וצריכה להטריד את כל המשדרים והזכיינים. הלחץ המיידי תלוי בתגובה של כלי התקשורת האחרים".

מנהל מינהל ומשאבי אנוש בערוץ דוד אוחיון אמר: "מצד העובדים, הכלים שלנו הם לצאת להפגנות מול משרד האוצר והתקשורת והבתים של השרים. כרגע לא הולכים להחשכת מסך, זה לא יגיע לרמה של עיצומים כמו ברשות השידור כי זה עסק פרטי וזו הבעיה שלנו. אנחנו נילחם ברחובות על מקום הפרנסה שלנו כי בסופו של יום אנחנו מפעל תעשייתי שיכול להיסגר ולזרוק מחר לרחובות מאות משפחות".

פרסום ראשון 13:33
פרסום אחרון: 17:00

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully