וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליעד ורדימון עוזב את נגה תקשורת

ענת קם

13.7.2009 / 16:59

יושב ראש ומנכ"ל החברה הודיע על עזיבתו לאחר תשע שנים. ימונה לסגן יושב ראש RGE אחזקות של אביב גלעדי ואודי רקנאטי

יושב ראש ומנכ"ל נגה תקשורת ליעד ורדימון הודיע על סיום תפקידו לאחר תשע שנים וימונה לסגן יושב ראש קבוצת RGE אחזקות, בעלת השליטה בנגה. עם עזיבתו צפוי ורדימון לעזוב גם את דירקטוריון רשת, שם הוא משמש נציגו של גלעדי המחזיק בה 20% באמצעות נגה. ורדימון החל את דרכו בענף הטלוויזיה ב-1993, אז היה חבר בצוות ההקמה של שידורי קשת. לאחר מכן כיהן כסמנכ"ל בידיעות תקשורת ובידיעות אחרונות ובסוף שנת 2000 הגיע לנגה תקשורת ולקבוצת RGE. במהלך כהונתו של ורדימון הפכה נגה תקשורת, מפעילת ערוץ הילדים, ערוץ 8 וערוץ לוגי, לגורם משמעותי בתעשייה המקומית. ערוץ הילדים הפך לערוץ הנצפה ביותר מבין ערוצי HOT ו-yes והשיק עשרות מותגי תוכן מובילים לילדים, ערוץ 8 הפך לכוח המרכזי מאחורי הפריחה חסרת התקדים של ענף התעודה הישראלי וערוץ לוגי זכה לרייטינג גבוה.

ליעד ורדימון מסר: "השנים בנגה תקשורת היו מרתקות, מאתגרות ורבות הישגים. הצלחנו להפוך את נגה תקשורת לעמוד תווך מרכזי בשוק הטלוויזיה המקומי. אני שמח וגאה על התקופה בנגה תקשורת אולם מרגיש כי הגיע הזמן לפנות גם לאתגרים חדשים".

אביב גלעדי, בעל המניות העיקרי בנגה תקשורת: "אנחנו מצטערים מאוד על פרישתו של ליעד ורדימון מנגה. ליעד הוא מנהל מעולה, עתיר כישרון וניסיון וגם אדם ערכי וישר כסרגל. בהנהלתו הפכה נגה תקשורת לחברת תוכן מובילה בשוק הטלוויזיה בישראל והערוצים שהיא מפעילה, ערוץ הילדים, ערוץ 8, וערוץ לוגי זכו לפריחה ושגשוש גדולים מאוד. אנחנו מודים לו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully