וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימו העיצומים ברשות השידור

ענת קם

13.7.2009 / 18:30

בתום דיון מרתוני הגיעו עובדי המנהלה והנהלת רשות השידור להסכמה על תוספת שר של 16% לעובדים. טקס פתיחת המכביה לא ישובש

הסתיימו עיצומי עובדי המנהלה ברשות השידור. בישיבה שהתקיימה אמש (ראשון) עד השעה חצות הגיעו הצדדים להסכמה על פריסת התשלומים של תוספת השכר בגובה 16% לעובדי הדירוג המשולב. בישיבה השתתפו מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר, סמנכ"ל הכספים ערן הורן, סגן הממונה על השכר באוצר ברק שטרוזברג ואחרים. בעקבות הפסקת העיצומים באופן סופי, לאחר שהוקפאו לשבוע בהחלטת בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, הוסר איום שיבוש שידורי טקס פתיחת המכביה. בשבוע הבא יוגש לבית הדין הסכם קיבוצי חדש שכולל את ההסכמות החדשות.

עובדי הדירוג המשולב ברשות השידור זכאים לתוספת שכר של 16% מאז מאי 2000. במשך למעלה מתשע שנים התוספת לא הועברה ובמסגרת משא ומתן בין הצדדים הוחלט כי עבור התקופה שבין מאי 200 לאוגוסט 2008 תשולם תוספת בגובה 8%. על פי ההסכם, ב-1 באוגוסט יחל תשלום תוספת השכר בגובה 16%, ב-1 בספטמבר יועברו לעובדים שני שליש מסכום התוספת שהצטבר מאז אוגוסט 2008, ב-1 באוקטובר יועבר השליש הנוסף ועד מרץ 2011 ישולם כל הסכום שחייבת הרשות לעובדים מאז מאי 2000. במידה שהרפורמה תיושם יתקבל כל הסכום תוך 90 יום מרגע יישומה המלא של הרפורמה. כל עובד שיפרוש במסגרת הרפורמה יקבל את כל הסכום באופן מיידי.

הנהלת רשות השידור מודה לממונה על השכר ולהסתדרות עובדי המדינה על נכונותם לסייע במטרה להגיע להסכם זה. מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר מסר כי "הסיכום מסיר אבן נגף משמעותית מול הדרוגים ברשות השידור, בדרך להשגת ההסכמים אשר יביאו ליישומה של הרפורמה ברשות השידור".

ענת עוזרי, יושבת ראש ועד עובדי הדירוג המשולב בטלוויזיה ודוברת מטה המאבק מסרה "אנו שמחים שהגענו להבנות המקובלות על כל הצדדים ומחכים ליישומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully