וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם האב

ענת קם

13.7.2009 / 19:40

דירקטוריון חדשות 2 יכונס בעקבות בקשת נציג הציבור ד"ר אילן אסיה, שקבל על הראיון עם אביו של ראש הממשלה. גורם בחדשות 2: "טענות מוזרות הנובעות משיקולים פוליטיים"

יושב ראש דירקטוריון חדשות 2 ד"ר יהודה לנקרי הורה על כינוס ועדת העריכה של הדירקטוריון בעקבות פניית אחד מנציגי הציבור, ד"ר אילן אסיה, כדי לדון בשלוש כתבות ששודרו בשבוע שעבר. אסיה פנה היום ללנקרי בטענה שלאחרונה חלו שיבושים רציניים באופן התנהלות החברה שהתבטא בשלוש כתבות.

אסיה טוען כי שתי כתבות ששודרו במוצאי שבת האחרונה פוגעות להערכתו בחוק הרשות השנייה ובאמינות חברת החדשות. אחת הכתבות הייתה כתבה על דיילי אוויר והיוותה לדבריו תוכן שיווקי לחברת התעופה ישראייר והכתבה השנייה הייתה ראיון שערכה סיוון רהב-מאיר עם הזמר אביתר בנאי, שהייתה לדבריו "שיח מיסיונרי לעידוד התחרדות".

עיקר טענותיו של אסיה מופנות לכתבה ששודרה ביום רביעי שעבר, בה שודר ראיון טלפוני שקיים כתב חדשות 2 בכנסת עמית סגל עם פרופ' בן ציון נתניהו, אביו בן המאה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. במכתבו כותב אסיה, כי "טענתו של עמית סגל שבנימין נתניהו חשף את אביו לתקשורת לפני הבחירות ולכן הראיון איתו כשר אינה יכולה לטהר לדעתי ראיון טלפוני שנועד לחלץ מאדם בן למעלה מ-99 שנים, שאין לו תפקיד כלשהו מלבד היותו בן משפחה, אמירות שעלולות לפגוע במהלכים מדיניים". בראיון טען פרופ' נתניהו כי הבין מבנו שלמרות הטענות בנאום בר אילן הוא לא מאמין בפתרון שתי המדינות. אסיה כותב כי שלוש הכתבות ובעיקר השלישית היו צריכות להיבלם בשלב העריכה והעובדה שהדבר לא נעשה מעידה על השיבוש הדורש תיקון מיידי.

ד"ר יהודה לנקרי אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "נכנס את הועדה, נצפה בכתבות ונשמע את טענותיו של ד"ר אסיה. נבדוק אם יש כאן מה שהוא חושב או שהדבר התבצע במסגרת החוק שמחייב הצגה של כל הזרמים בחברה".

גורם בחדשות 2 אמר הערב בתגובה שהטענות חסרות שחר וכי זו לא הפעם הראשונה שמר אסיה מעלה טענות מוזרות הנובעות משיקולים פוליטיים. בעבר כבר נידחו על הסף על ידי דירקטוריון החברה טענותיו של אסיה: "אנו גאים בסדרת ההשגים העיתונאיים בתקופה האחרונה, השגים שקיבלו הדים נרחבים גם בכלי תקשורת אחרים", אמר הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully