וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כחלון, קח אחריות

שי פוני ואמיר צעידי, חדשות 10

14.7.2009 / 0:03

שי פוני, אבא לשלושה, ואמיר צעידי, אבא לאחד, צלמים בחדשות 10, קוראים לשר התקשורת למצוא פתרון מהיר ונכון שימנע את סגירת הערוץ

כבר כמעט שבע שנים אנו מסקרים את האירועים הכי חשובים, הכי דרמטיים והכי משפיעים במדינת ישראל. הצטרפנו לחברת חדשות חדשה וצעירה שעלתה לאוויר בדיוק בבחירות וכבר אז הבנו שאנחנו עוסקים באחד המקצועות המעניינים והדינמיים ביותר. צילמנו במלחמת לבנון השנייה רגעים קשים, רגעים דרמטיים ותמונות בלתי נשכחות, היינו בהתנתקות, שידרנו ממבצע "עופרת יצוקה", צילמנו דברים בלעדיים והיינו עדים, לא פעם, להיסטוריה בהתהוותה.

רובנו התחלנו כרווקים עם הרבה שיער על הראש, גדלנו עם חברת החדשות ועם הזמן נולדו ילדים. משפחות גדלו, החיים השתנו, אבל עדיין היינו שם כדי לצלם את החדשות כל יום. עברנו משברים רבים: הקפאת הליכים, קיצוצים, הורדה בשכר, ירידה בתנאים, איומי סגירה בלתי פוסקים. כל זה משפיע והשפיע על יציבות המשפחה שכבר גדלה - לחלקנו ארבעה ילדים מקסימים שמרגישים שאבא לא רגוע.

הפעם זה נשמע מאוד רציני ומדאיג. ליוסי מימן, בעל המניות האחרון שנותר, נמאס להזרים כספים ועכשיו אנחנו חיים על הכסף שבקופה. הכסף הזה ייגמר בתוך זמן קצר מאוד. אין ספק שהראש (שנשאר עם הרבה פחות שערות) לא מפסיק לעבוד ולדאוג בעיקר לעתיד הקרוב והרחוק, הדאגה הפרטית לפרנסה ולרווחת המשפחה הינה בראש סדר העדיפויות של כל מפרנס. אבל ישנה גם דאגה לשוק הטלוויזיה באופן כללי. מה יהיה? ערוץ מסחרי אחד יישאר על המסך? לא תהיה אלטרנטיבה? תהיה חברת חדשות אחת במדינה כל כך רוויית אירועים?

אנחנו דורשים משר התקשורת שייקח אחריות, יפסיק את העברת האחריות בין הגופים וימצא פתרון מהיר ונכון. אנחנו רואים את עבודתנו כשליחות, כשליחים של הצופים, שבסוף היום יוכלו לשבת ולצפות במה שקורה סביבם, להביא את המציאות למסך בצורה הכי מקצועית והכי רצינית שאפשר להעלות על הדעת.

חברת חדשות 10 שבה אנו עובדים במרץ רב היא ללא ספק שומר הסף של הדמוקרטיה הישראלית ולכן החשיבות שהיא תמשיך להתקיים ולשדר מדי ערב גדולה מאוד. אנחנו ניאבק כדי למנוע את סגירת הערוץ. אנו מאמינים בערוץ ובחברת החדשות שעובדת במרץ רב כל יום כדי לשדר את המהדורה הטובה ביותר על המסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully