וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנויים פנויות

ענת קם

15.7.2009 / 11:48

הערוץ שלכם עומד להיסגר? בעיתון שלכם מבקשים טביעת אצבע? מתגעגעים לצבא? בכלכליסט מחפשים כתבים ובגלי צה"ל עורך ליעל דן

כתב התקשורת והמדיה אמיר טייג, כתבת הבנקים רונית גודמן ואחד מראשי הדסק רונן וודלינגר עוזבים את כלכליסט. השלושה עבדו בכלכליסט מיום הקמתו. טייג הגיע לעיתון לאחר חמש שנים במעריב וקודם לכן עבד ב-TheMarker. הוא צפוי לעזוב בתחילת אוגוסט ובכלכליסט מחפשים לו מחליף בימים אלה. וודלינגר הגיע אף הוא ממעריב, שם היה עורך במוסף העסקים במשך כשנה וחצי. גודמן הגיעה לעיתון לאחר מספר שנים כאנליסטית בבתי השקעות ואת מקומה ימלא הכתב תומר זלצר.

עוזבים נוספים בעיתון הם הכתב לענייני וול סטריט תומר קורנפלד, כתבת ההיי טק דורה קישינבסקי, העורכים באתר כלכליסט ישראל הס נדב אבנרי וכתבת איכות הסביבה גלית שפיר.

עורך התכנית "עושים צהרים" בגלי צה"ל נעם עינב עוזב את התחנה לטובת עריכת מוסף "המגזין" של מעריב, ובתחנה מחפשים לו בימים אלה ממלא מקום. עינב יחליף את ארנון גל שמונה לעורך הראשי של אתר האינטרנט של העיתון. עינב מונה לעורך התכנית "עושים צהריים" לפני כחצי שנה. כמו כן יעזוב עינב את עריכת מוסף "עסקים שישי".

בעיתון "זמן ירושלים", מקומון רשת מעריב בבירה, מונתה נטע סלע לכתבת לענייני חרדים ומגזין. סלע תחליף את שי דורון, שמונה לדובר יו"ר ועדת החינוך של הכנסת זבולון אורלב. סלע עבדה כשלוש שנים ככתבת לענייני חרדים של אתר ynet ובעבר עבדה בחדשות המקומיות של HOT בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully