וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם לא סתם

ענת קם

15.7.2009 / 14:00

HOT מובילה במספר המועמדויות לפרסי האקדמיה, עם 15 אופציות לפסלון, בהן גם תכניתו של הזוכה הסדרתי גיא פינס. ערוץ 10 עובר את רשת וקשת במועמדויות

HOT מובילה במספר המועמדויות לפרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה וקולנוע. תכניות ושחקני חברת הכבלים מועמדים ל-15 פרסים בהן גם שתי מועמדויות ראשונות לערוץ הבידור הישראלי. ערוץ 10 מועמד ל-12 פרסים, yes מועמדת ל-11, רשת מועמדת לעשרה, קשת לשבעה פרסים ורשות השידור לחמישה פרסים. הטלוויזיה החינוכית מועמדת לשני פרסים.

האקדמיה תחלק פרסים ב-19 קטגוריות ליוצרים ולתוכניות טלוויזיה, שיבחרו על-ידי כ-800 אנשי מקצוע. התכניות המועמדות שודרו בין ה-1 באפריל 2008 ועד 31 במרץ 2009. את הטקס מפיקה חברת תוצרת הארץ, הוא יתקיים ב-28 באוגוסט במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע וישודר בערוץ 2.

"תמרות עשן" VS "סרוגים"

בקטגוריית סרט טלוויזיה או מיני סדרה או הדרמה הטובים ביותר מועמדים "היא לא תדע, ספיישל משירי דני סנדרסון בהפקת נגה תקשורת ששודר בערוץ הילדים, הסרט "חלאקה" בהפקת גיל מזומן הפקות ששודר בערוץ 1; הדרמה "חקירה פנימית" בהפקת יולי אוגוסט הפקות ששודרה ב-yes; הסרט "מרחב מוגן" בהפקת מרק רוזנבאום וטרנספקס הפקות ששודר בערוץ 1; והסדרה "ניקוי הראש הוא הכרחי" של ערוץ 1.

בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר מועמדות הסדרות "הבורר" בהפקת JCS, "פרשת השבוע" בהפקת ענת אסולין הפקות ו-"תמרות עשן" בהפקת אולפני הרצליה ששודרו ב-HOT והסדרות "סרוגים" בהפקת אבוט ברקאי הפקות ו-"רביעיית רן" בהפקת יולי אוגוסט הפקות ששודרו ב-yes וברשת.

בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר מועמדות "אמאל'ה" של קשת, "החברים של נאור" בהפקת יואב גרוס ששודרה בערוץ 10, "החיים זה לא הכל" בהפקת JCS ששודרה ברשת, "פאפאדיזי" בהפקת פאפאדיזי פרודקשנס ששודרה ב-yes ורד בנד בהפקת MyTV ששודרה ב-HOT.

ניצן הורוביץ VS ירון לונדון

בקטגוריית סדרת התעודה הטובה ביותר מועמדות "העולם הבא" של ניצן הורוביץ ששודרה בערוץ 10, "הרצל פינת רפאלי" בהפקת ערוץ הבידור הישראלי ששודרה ב-HOT, "לונדון פינת בן יהודה" בהפקת שולה שפיגל ודנה הפקות ששודרה ב-yes ובערוץ 10, "לנצח את הסרטן" בהפקת שמיים ששודרה בקשת ו-"תעודה כחולה" בהפקת רוני הפקות ששודרה ברשת.

בקטגוריית תכנית הריאליטי והדוקו-ריאליטי הטובה ביותר מועמדות "האח הגדול" של קופרמן הפקות ששודרה בקשת, "הישרדות" ו-"היפה והחנון" של אבוט רייף המאירי ששודרו בערוץ 10, "המירוץ למיליון" של רשת ו-"משפחה חורגת" בהפקת כל מיני הפקות ששודרה ברשת. בקטגוריית תכנית האירוח הטובה ביותר מועמדות "אינסטינקט בסיסי" בהפקת גיל הפקות שמשודרת ברשת, תכנית הלילה עם ליאור שליין בהפקת מעגלות שמשודרת בערוץ 10, "חוצה ישראל" של הטלוויזיה החינוכית, "מקבלים שבת" של ערוץ 1 ו-"שיחת נפש" בהפקת ערוץ הבידור הישראלי ששודרה ב-HOT.

ובתפקיד אופרה ווינפרי...

בקטגוריית תכנית המגזין בתחומי התרבות והפנאי מועמדות "האחות הקטנה" של ביפ, "הבית היהודי" של ערוץ 1, "Y בעשר" בהפקת MyTV שמשודרת ב-yes, "ערב טוב" בהפקת גיא פינס שמשודרת ב-HOT ו-"תרבות רחוב" של הטלוויזיה החינוכית. בקטגוריית תכנית אקטואליה ו/או תחקיר ו/או חדשות הטובה ביותר מועמדות "היום שהיה", "חדשות 10" ו-"שישי עם עפר שלח ורביב דרוקר" של חדשות 10, "עובדה" של קשת ו-"שתולים" בהפקת טושוט הפקות ששודרה אף היא בקשת.

בקטגוריית תכנית הילדים והנוער הטובה ביותר מועמדות "בילי" ו-"גור ואוח הכיתה המחורפפת" שהפיקו לוליפופ הפקות עבור ערוץ ג'טיקס של HOT ו-yes, "דאוס" בהפקת נגה תקשורת ששודרה ב-yes, "האי" בהפקת נגה תקשורת ששודרה ב-HOT, "המובילים בהפקת מטר הפקות ונגה תקשורת ששודרה ב-HOT ו-"הפיג'מות" בהפקת טדי הפקות ונגה תקשורת ששודרה בערוץ הילדים ב-HOT ו-yes.

בקטגוריית תכנית הבידור הטובה ביותר מועמדות "אחד נגד 100" של יולי אוגוסט הפקות ששודרה ברשת, "ארץ נהדרת" של קשת, "מונית הכסף" בהפקת אריק הניג ששודרה בקשת, "עד הבחירות זה יעבור" בהפקת מעגלות ששודרה בערוץ 10 ו-"שבוע סוף" בהפקת יואב גרוס שמשודרת ברשת. בקטגוריית תכנית המערכונים הטובה ביותר מועמדות "דבר עם הסוכן שלי" של ביפ, "אין מה לראות" בהפקת דומינו גרוס והמון הפקות ששודרה בביפ, "מקום לדאגה" בהפקת מטר הפקות ששודרה בערוץ 10", "קצרים" בהפקת גיל הפקות ששודרה ברשת ו-"שינויים בלוח השידורים" בהפקת מעגלות ששודרה בערוץ 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ותודה גם לסוכן שלי

בקטגוריית הבימוי הטוב ביותר בדרמה בודדת, מיני סדרה סרט טלוויזיה וסדרת דרמה מועמדים שי כנות על "הבורר", חיים בוזגלו על "לחיות מחדש", אליעזר שפירא על "סרוגים", רני בלייר על "פרשת השבוע" ועודד דוידוף על "תמרות עשן". בקטגוריית הבימוי הטוב ביותר בסדרה קומית מועמדים רם נהרי על "אמאל'ה", נאור ציון על "החברים של נאור", עדי בנימינוב על "החיים זה לא הכל", אלון בנארי על "קצרים" ואיתן צור וקרן חכמה על "רד בנד".

בקטגוריית התסריט הטוב ביותר בדרמה בודדת, מיני סדרה סרט טלוויזיה וסדרת דרמה מועמדים רשף ורגב לוי על "הבורר", אליעזר שפירא וחווה דיבון על "סרוגים", ארי פולמן ורני בלייר על "פרשת השבוע", אורן יעקובי וגיורא יהלום-אופיר על "רביעיית רן" ונח סטולמן על "תמרות עשן". בקטגוריית התסריט הטוב ביותר בסדרה קומית מועמדים תמר מרום על "אמאל'ה", נאור ציון על "החברים של נאור", דניאל לפין וחיים אידיסיס על "החיים זה לא הכל", רן דברת על "קצרים" וצוות תסריטאי "רד בנד".

בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בדרמה בודדת או מיני סדרה או סרט טלוויזיה וסדרת דרמה מועמדים משה איבגי על "הבורר", אהד קנולר על "סרוגים", מנשה נוי על "פרשת השבוע", יפתח קליין על "רביעיית רן" ויורם טולדנו על "תמרות עשן". בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בדרמה בודדת או מיני סדרה או סרט טלוויזיה וסדרת דרמה מועמדות יאנה גור על "לאהוב את אנה", טלי שרון ויעל שרוני על "סרוגים", קרן מור על "פרשת השבוע", מיכל ינאי על "רביעיית רן" ואפרת בן צור על "תמרות עשן".

בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית מועמדים צחי גראד על "אמאל'ה", אבי קושניר על "החיים זה לא הכל", מנשה נוי על "פאפאדיזי", מוני מושונוב על "קצרים" וארי פפר על "רד בנד". בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית מועמדות אורנה בנאי ותיקי דיין על "אמאל'ה", דיין מועמדת גם על תפקידה ב-"פאפאדיזי", ענת וקסמן על "החיים זה לא הכל" וקרן מור על "קצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully