וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברו חלש

ענת קם

15.7.2009 / 17:05

המועצה לשידורי כבלים ולווין אסרה לשדר פרסומות ופרומואים בעוצמה העולה על טווח עוצמת הקול המקובל במשדר שאינו פרסומת

המועצה לשידורי כבלים ולווין קבעה כללים בנושא עוצמת השמע בתשדירי פרסומת ופרומואים. בהתאם לכללים, בעלי הרישיונות לשידורים (HOT, yes, ערוץ המוסיקה, ערוץ הקניות וערוץ 9) והגוף המשדר מהכנסת לא ישדרו פרסומות ופרומואים בעוצמה העולה על טווח עוצמת הקול המקובל במשדר שאינו פרסומת או פרומו. במקביל פרסמה המועצה נוהל פיקוח על יישום הכללים, אשר במסגרתו נדרשים בעלי הרישיונות והערוצים לדווח למועצה על אופן עמידתם בכללים.

לאחר שערכה שימוע פומבי החליטה המועצה על התקנת כללים להגבלת עוצמת הקול בתשדירי פרסומת, בקדימונים ובשידורים אחרים. המועצה פרסמה השימוע לציבור בעקבות הוראות חוק להגבלת עוצמת הקול בתשדירי פרסומת בקדימונים, אשר קבע כי כל גופי השידור הטלוויזיוני לא ישדרו פרסומת או קדימון או שידורים אחרים שיקבעו הגופים המפקחים, בעוצמה העולה על טווח עוצמת השמע המקובל במשדר שאינו פרסומת או קדימון או שידור אחר כאמור.

יו"ר המועצה ניצן חן: "הדאגה לרווחת הצופים היא אינטרס חשוב למועצה ואולם גם בעלי הרישיונות והערוצים יצאו נשכרים מיישום החוק והכללים, אשר נועדו למנוע תופעה שמטרידה צופים בעת הגברת הקול בקדימונים ובפרסומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully