וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזנטל ועופר ממשיכים להתקוטט

ענת קם

15.7.2009 / 18:36

מיקי רוזנטל מבקש מבית המשפט לפסוק לטובתו הוצאות משפט בתביעה שהגיש נגדו עידן עופר. עופר משך את התביעה הקודמת והגיש תביעה חדשה בעקבות הסרט

העיתונאי מיקי רוזנטל ביקש היום מבית המשפט המחוזי לפסוק לטובתו הוצאות משפט בגובה קרוב ל-200 אלף שקלים בתביעה שהגיש נגדו איש העסקים עידן עופר, תביעה שעופר ביקש לאחרונה למחוק. בבקשה שהגיש היום לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עורך הדין שלומי הדר ממשרד רונאל פישר נרי ושות', טוען רוזנטל כי הדרישה מעופר לחשוף מסמכים ולגלות את האמת היא זו שגרמה לעופר למחוק את תביעתו. עם זאת, הוא מבקש מבית המשפט כי לא ימחוק את התביעה ללא צו להוצאות ודורש מעופר תשלום בגובה 195 אלף שקל, עבור כל העבודה המשפטית שכבר נעשתה.

בתחילת 2008 הגיש עופר באמצעות עורך הדין אריאל שמר תביעה נגד רוזנטל על סך מיליון שקל בטענה כי במשך שנים הוא פועל נגדו ונגד משפחתו ומנצל את מעמדו התקשורתי לשם כך. בתביעתו התייחס עופר לשני אירועים, מיולי ואוגוסט 2007.

רוזנטל מצידו, הגיש בקשה לדחיית התביעה על הסף בטענה שמדובר בהליך סרק ובניסיון להלך עליו אימים. בנובמבר 2008 קבע בית המשפט השלום בתל אביב כי עופר יידרש למסור פרטים על אחזקות בני משפחתו ותפקידיהם בחברות השונות בהן הוא קשור. לטענת רוזנטל, החלטה זו של בית המשפט היא זו שגרמה לעופר לבקש למחוק את תביעתו. רוזנטל נעתר לבקשה, אך מבקש כאמור החזר הוצאות.

ביום שני האחרון הגיש עופר באמצעות עורכי הדין זאב שרף וצבי גלמן תביעת דיבה נוספת נגד רוזנטל בגובה 3.5 מיליון שקל. בתביעה החדשה טען עופר כי בסרט "שיטת השקשוקה" סילף רוזנטל את החלטת בג"צ בנושא עסקת מכירת השליטה בבתי הזיקוק למשפחת עופר על ידי מדינת ישראל.

במסמך שהוגש היום לבית המשפט נכתב: "עידן עופר מנסה לתרץ את בקשתו למחיקה 'ללא צו להוצאות' בכל ש-'מחיקת התביעה במצב הקיים תייעל את ההליך המשפטי' ודוחה בד בבד את הנימוקים לבקשה למחיקת תביעתו... את ה 'ייעלו' הוא מסביר בכך שסעד התנצלות אינו בסמכות בית המשפט הנכבד ומאחר שלא ניתן לאחד את שתי התביעות (התביעה מינואר 2008 ותביעה מיום שני האחרון, ע.ק.) הוא מסכים למחיקת התביעה, אך זאת לא לפני שבאותה נשימה הוא שומר על זכותו להגישה מחדש... יש לומר - יש גבול להיתממות שניתן להאמין לה ויש גבול לבריונות משפטית שניתן לאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully