וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקו אקטיביסטית

ענת קם

16.7.2009 / 17:56

גל גבאי תגיש בערוץ 23 של הטלוויזיה החינוכית תכנית מקדימה לסרטים הדוקומנטרים שישודרו בערוץ ותארח מרואיינים שיעסקו בהיבטים שונים של נושא הסרט

הטלוויזיה החינוכית תשדר החל מיום שני הקרוב תכנית חדשה בשם "זרקור", סדרת דיונים בהגשת גל גבאי. הסדרה תלווה את שידורם של סרטי רכש דוקומנטריים, תוצרת בתי הפקה בעולם, ותתמקד בנושאים המגוונים אליהם מתייחסים הסרטים. בכל תכנית יתארחו מספר מרואיינים אשר יתייחסו לנושאים שעל הפרק ולמאפיינים הרלוונטיים לתרבות הישראלית. התכנית הראשונה של "זרקור" תשודר ב-20 ביולי, בשעה 21:50 בערוץ 23.

בין הנושאים בהם תעסוק התכנית: "זיכרון - כיצד הוא עובד? כיצד משפרים זיכרון ומהן מחלות זיכרון?", "אקטיביזם שיפוטי", התכנית תלווה את הראיון עם אהרון ברק במסגרת התכנית "חסר תקדים", "חינוך - כיצד נגרום לילדינו להצליח?", יהדות אמריקה, גזענות; "טלוויזיה - עד כמה המדיה שולטת בחיינו ועד כמה היא בת פיקוח?", מסחור האמנות, הורים ומתבגרים, "המשבר הכלכלי - האם הכסף מסובב את העולם?" ועוד. התכנית הראשונה בסדרה תעסוק ב-40 שנה לנחיתת האדם הראשון על הירח וחקר החלל. יתארחו בה מנכ"ל משרד המדע לשעבר צבי ינאי,יושב ראש האגודה הישראלית לאסטרונומיה יגאל פתאל, יושב ראש אגודת החלל הישראלית טל ענבר ועוד. לאחר התכנית ישודר הסרט הדוקומנטרי "היום בו העולם עצר את נשימתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully