וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השרון ללא הפסקה

ענת קם

19.7.2009 / 16:35

קבוצת רדיו ללא הפסקה של אלי עזור ודודי ויסמן זכתה במכרז להפעלת רדיו 99 בשרון, הרדיו יהפוך לתחנה ירוקה, הפועלת להעלאת המודעות לאיכות הסביבה

קבוצת רדיו ללא הפסקה זכתה במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בשרון ותפעיל מעתה באופן רשמי את התחנה בתדר FM99 לצד שתי התחנות האחרות בבעלותה, רדיו ללא הפסקה FM103 ורדיו צפון FM104.5. על פי הצעת הקבוצה שהוגשה לועדת המכרזים של הרשות השנייה, רדיו 99 יהפוך לתחנה ירוקה, הפועלת להעלאת המודעות לאיכות הסביבה ומקדמת נושאים ירוקים במהלך השידורים.

חלוקת הנקודות של יועצי התוכן למכרז הייתה 85.5 נקודות לקבוצת רדיו עכשיו ו- 86.7 נקודות לקבוצת רדיו ללא הפסקה. חברי המועצה רחל תורג'מן, מיכאל אבירם ואייל בוחבוט פסלו עצמם מהשתתפות במכרז בשל ניגוד עניינים. ששת חברי המועצה שהצביעו בעד זכיית רדיו ללא הפסקה הם יושבת ראש המועצה נורית דאבוש, יוסי אליטוב, יוסי צמח, אבי חפץ, נעם סמל ורואידה אבו ראס. חברות המועצה סיגלית שאלתיאל ונורית אמיתי הצביעו בעד רדיו עכשיו.

קבוצת רדיו ללא הפסקה נמצאת בבעלות יושב ראש קבוצת דור-אלון דודי ויסמן המחזיק ב-32% באמצעות רשת הריבוע הכחול שבבעלותו, אלי עזור, מבעלי צ'רלטון, ג'רוזלם פוסט, חברת מרקעים וקבוצת נובוסטי המחזיק 31%, רשת קלאב הוטל המחזיקה 22%, אמנון דיק המחזיק 11% ועידו מור, שיכהן כיושב ראש פעיל של התחנה לצד תפקידו כמנכ"ל החברה האם, רדיו ללא הפסקה, שמחזיק 4%. מנכ"ל התחנה היא מישל קרמרמן, שמכהנת בתפקיד בשנתיים האחרונות, עוד מהתקופה בה ארקדי גאידמק החזיק בבעלות על התחנה. אמנון דיק צפוי להתמנות בקרוב לתפקיד יושב ראש רשות השידור ועם מינויו ימכור את אחזקותיו בתחנה.

רדיו 99 מינה ועדה מייעצת שתייעץ למנכ"לית בנושאי תקשורת, אסטרטגיה וסביבה. הועדה מונה את חיים יבין לצד ד"ר מיקי הרן, שכיהנה בעבר כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה ואלדד קובלנץ, שניהל את גלגלצ במשך עשור ושימש סמנכ"ל בכיר בערוץ 10 ובשידורי קשת.

המכרז על הפעלת הרדיו בשרון היה המכרז היחיד בגל ב' של הרדיו האזורי אליו ניגשו יותר מקבוצה אחת. הקבוצה המפסידה במכרז היא קבוצת רדיו עכשיו, שבבעלות משה מנו, קבוצת אורגד, צביקה שפירא וגרשון ירושלמי. רדיו עכשיו עתרה ביום שלישי האחרון לבית המשפט המחוזי בירושלים בדרישה לצו מניעה נגד המכרז בשל ניגוד עניינים של יועץ התוכן יאיר שטרן אולם סגן נשיא בית המשפט, השופט דוד חשין, דחה ביום חמישי את הבקשה וקבע כי המכרז יתנהל כסדרו.

רדיו עכשיו: "נלמד את התוצאות לפני שתתקבלנה החלטות"

יושב ראש רדיו 99, עידו מור: "רדיו 99 יהיה התחנה הירוקה הראשונה בארץ. התחנה תרתם לקידום נושא איכות הסביבה המשפיע באופן ישיר על איכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. אני מודה לרשות השניה על האמון שנתנה בקבוצה ובטוח כי נסיון הקבוצה יביא את רדיו 99 להיות אחת התחנות המובילות בשוק הרדיו בישראל" - דברי מור לאחר ההודעה על הזכייה.

מנכ"ל רדיו 99, מישל קרמרמן: "קונספט השידורים החדש בשילוב עם צוות ניהולי מוביל וקבוצה עסקית חזקה תציב את רדיו 99 בראש תחנות הרדיו באזור. הרדיו ישדר תמהיל שידורים מגוון אשר ישלב תוכן המתמקד בנושאי איכות הסביבה ומוזיקה שתתאים לקהל היעד. אני גאה ושמחה על ההזדמנות שניתנה לי לעמוד בראש תחנת הרדיו הראשונה בישראל אשר תייחד את שידוריה לנושאים התורמים לאיכות הסביבה".

מרדיו עכשיו נמסר: "כידוע ל'רדיו עכשיו' השגות קשות על אופן ניהול המכרז, בכל הקשור באובייקטיביות היועצים, יועצי התוכן ובכלל. להשגות אלו משנה תוקף לנוכח הפער המזערי (נקודה וחצי) בניקוד של שתי הקבוצות המתמודדות. קבוצת 'רדיו עכשיו' תלמד את התוצאות המשוקללות לפרטי פרטים בטרם תקבל החלטות באשר לצעדיה הבאים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully