וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוץ של יונה

ענת קם

20.7.2009 / 16:45

סמנכ"ל התוכן של yes, יונה ויזנטל מבקש מהגולשים בטוויטר רעיונות לליהוק המנהל אבי משולם בדרמה החדשה של הלווין "המשרד"

yes החלו לשתף את גולשי טוויטר בליהוקים לדרמות חדשות. לפני שעה קלה פרסם סמנכ"ל התוכן של החברה יונה ויזנטל בטוויטר שלו כי החברה מחפשת רעיון לליהוק מנהל המשרד בדרמה "המשרד", המופקת בימים אלה. ויזנטל החל להפעיל את עמוד הטוויטר שלו אתמול אחר הצהריים ונכון לכתיבת שורות אלה עוקבים אחריו 38 משתמשים.

yes עובדת בחודשים האחרונים על גרסה ישראלית לסדרה הבריטית המצליחה "המשרד". את הגרסה הישראלית, בת 15 פרקים, יכתוב עוזי וייל ויביים איתן צור והיא תשודר בשנה הבאה בערוץ yes stars ישראלי. עלילת הסדרה תתרחש במשרדים האפורים של "סופר-אופיס", חברה לציוד משרדי הממוקמת באזור התעשייה בפתח תקווה. כמו מנהל המשרד הבריטי, דיוויד ברנט, גם מנהל המשרד הישראלי, אבי משולם, הוא אדם שוחר טוב אך בלתי נסבל המביא למסך כמה מן המאפיינים של בוסים ישראלים: תרבות ה-"סמוך", הקומבינה, הפרוטקציה והעדר הפוליטקלי קורקט.

וייל, מיוצרי "בטיפול" ו-"השער האחורי", מבסס את תסריטיו בחלקם על התסריטים המקוריים של ריקי ג'רוויס וסטיבן מרצ'נט ובחלק מהמקרים על סיטואציות מקוריות וישראליות מאד אשר אושרו בידי היוצרים הבריטים. בין הדמויות אשר נוספו לגרסה הישראלית ישנן מנהל מחסן ערבי, אשת מכירות חרדית וחשב רוסי ממורמר. את הגרסה הישראלית מפיקה חברת יולי-אוגוסט הפקות שהפיקה עברו yes את הדרמה "רביעיית רן".

מ-yes נמסר: "טבעי הדבר לחברת yes שאנשיה הבכירים פועלים בטוויטר ומשתפים גולשים בתהליכי העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully