וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שכזאת

ענת קם

20.7.2009 / 20:01

ערוץ הילדים נאלץ לבטל עונה שניה של הסדרה "אלכס בעד ונגד" , בגלל רומן שסידרו כותבי "האלופה" לגיבורה מאיה שואף עם אלון אבוטבול שמגלם את אביה בערוץ הילדים

בערוץ הילדים זועמים על ביטול העונה השנייה של "אלכס בעד ונגד" בעקבות ליהוק השחקנית הראשית מאיה שואף לעונה השלישית של הטלנובלה "האלופה". לדברי גורם בערוץ, ליהוקה של שואף לתפקיד בו היא אמורה לנהל רומן עם הדמות שיגלם אלון אבוטבול עומד בניגוד לחוזה שלה בערוץ הילדים, מאחר שב-"אלכס בעד ונגד" משחק אבוטבול את אביה והופעתה בשני התפקידים אינה הולמת ואינה ראויה לקהל צעיר.

הערוץ הפנה ביקורת גם לכיוון HOT, עמה הוא עובד לרוב בשיתוף פעולה מלא, על שליהקה את שואף לתפקיד שאינו הולם את מעמדה כשחקנים בסדרות נוער. גורם בערוץ אמר לוואלה! ברנז'ה: "בגלל הליהוקים הכפולים נאלצנו לבטל את העונה השנייה וחבל, זו סדרה שהיינו מאוד מרוצים ממנה ושזכתה להצלחה".

העונה הראשונה של "אלכס בעד ונגד" עלתה לשידור בחודש אפריל האחרון. עלילת הסדרה סובבת סביב נערה מרדנית המקבלת עונש חינוכי, לכתוב בעיתון בית הספר. את הסדרה ביימה ליאורה קמינצקי על בסיס תסריט של מיכל חגי, שמספר על אלכס המתמודדת עם מות אמה ומנסה בכל דרך להתחמק מהעונש שהוטל עליה, אלא שהניסיון נכשל והיא מוצאת את עצמה כותבת טורים ואף נהנית מכך. את אלכס גילמה כאמור שואף, שמשתתפת בימים אלו גם בדרמת הערפדים "חצויה".

מערוץ הילדים נמסר בתגובה: "אנחנו יודעים שילדים בגילאים צעירים מתקשים לעשות הפרדה בין שחקנים המגלמים דמויות וסיטואציות המתרחשות בסדרה אחת לסדרה אחרת. מאיה ואלון, הדמויות הראשיות בדרמה 'אלכס בעד ונגד' לוהקו לתפקיד מקביל ב-האלופה', של מבוגר המנהל יחסים עם צעירה המשחקת את בתו בסדרה אצלנו. מצב זה יכול לייצר בלבול אצל הילדים הצופים בשתי הסדרות. כערוץ ששם בראש סדרי העדיפויות שלו את טובת צופי הערוץ הצעירים ומחויב לשמור על רמת ערכים ומוסר, נאלצנו, לצערנו הרב, לא להמשיך לעונה שנייה עם כל הכאב שכרוך בהפסקת עבודתם של יוצרים מוכשרים שהביאו אלינו עונה ראשונה איכותית ומצליחה".

מיכל חגי, יוצרת הסדרה "אלכס בעד ונגד" אמרה לוואלה! ברנז'ה: "זה כואב להפוך ביום אחד למובטלת ובטח בגלל כזה סיפור מטומטם. חסרה רגישות באיזשהו מקום, שאנחנו אפילו לא יודעים איפה הוא, לנושא הזה של הליהוקים. קורה הרבה פעמים שתסריטאים מאבדים עבודה ביום אחד, פעם כי ביטלו תקציב ופעם כי מישהו מחליט להכניס אבא לילדה איתה למיטה בסדרת הדגל, ואני איבדתי משהו שלי".

מ-HOT נמסר: "בימים אלו מצטלמת מאיה שואף לעונה השלישית של 'האלופה', סדרת הדגל של HOT המיועדת לשידור בספטמבר. מאיה שואף היא שחקנית טובה ומבוקשת. יעידו על כך מגוון תפקידיה בהפקות HOT: "חצויה", "אלכס בעד ונגד" וכעת גם "האלופה". אנו מעריכים ומאמינים בכישרונה וביכולותיה ושמחים שהיא מככבת על מסכינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully