וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים להישאר בליגה

ענת קם

21.7.2009 / 11:19

ההתאחדות לכדורגל מבקשת מבית המשפט למנוע מצ'רלטון להפסיק את שידור משחקי ליגת העל בעונה הקרובה, שידורים אליהם היא מחויבת בהסכם

ההתאחדות לכדורגל בישראל וחברת שיווק זכויות השידור השוויצרית ספורט פייב הגישו אתמול (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה למתן צו מניעה זמני, שימנע מצ'לרטון, מפעילת ערוצים ספורט1 וספורט2, להפסיק את שידור משחקי ליגת העל בעונה הקרובה. הבקשה שהוגשה באמצעות עורכי הדין ברוך כצמן וניר סלע התייחסה לטענת צ'רלטון מהשבועות האחרונים, לפיה עד שלא תהיה הכרעה בהליך הבוררות שמתנהל בינה ובין ההתאחדות המשחקים לא ישודרו.

ההתאחדות מציינת כי במסגרת הליך הבוררות מבקשת צ'רלטון לבטל את ההסכם שיש ביניהן לשידור משחקי ליגת העל בכדורגל עד 2012, אולם לטענתה צ'רלטון אינה ממתינה להחלטה אלא מבטלת את ההסכם באופן חד צדדי ואסור. בבקשה פירטה ההתאחדות הפרות לכאורה שביצעה צ'רלטון מאז נחתם ההסכם ביניהן, בהן שידור חומרים שלא כדין, אי שידור משחקים בניגוד לחוזה ואי תשלום עבור זכויות השידור. בשנה האחרונה חילטה ההתאחדות כ-12 מיליון שקל מערבויות צ'רלטון בגין אי תשלום.

ההתאחדות מבקשת את שימור המצב הקיים, שיאפשר את שידורי ליגת העל בכדורגל המתחילה בעוד כחודש. ההתאחדות טוענת כי בשל המצב הקשה של גופי השידור בארץ לא ניתן יהיה למצוא גוף אחר שישדרם במידה שצ'רלטון לא תעשה זאת ולראיה מציינים כי עד לרגע זה לא נמצא גוף שידור עבור המשחק המרכזי של ליגת העל.

מצ'רלטון נמסר: "צ'רלטון מעדיפה לא לנהל מלחמת הצהרות עם ההתאחדות לכדורגל ומתרכזת בניהול הדיון עם ההתאחדות, באמצעות הבוררות שמתנהלת בין הצדדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully