וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סטנד אפ וגם לא סיט אפ

ענת קם

21.7.2009 / 12:50

הסטנדאפיסטית מיכל שילה טוענת כי התבקשה להכין קטע על מנחה ערב חדש רונן ברגמן, אלא שבסופו של דבר נאמר לה כי השתתפותה בוטלה בשל היעדר הומור עצמי של המגיש

מרואיינת שהוזמנה לתכנית "ערב חדש" ביום חמישי האחרון טוענת שהופעתה בתכנית בוטלה בעקבות וטו של המנחה רונן ברגמן. מיכל שילה, קומיקאית המופיעה בקונספט חדש של סטנד אפ מוזמן מראש בו מתרכז המופע באדם מסוים על פי הזמנה, התבקשה ביום רביעי האחרון להופיע בתכנית ולהציג את המופע החדש שלה. לדברי שילה, בשיחה שקיימה עם אחת המפיקות ביום רביעי היא התבקשה להכין קטע סטנד אפ על המנחה רונן ברגמן, אולם ביום חמישי בבוקר פנו אליה שוב מהפקת התכנית והודיעו לה כי מאחר שברגמן אינו מעוניין הופעתה מבוטלת.

שילה סיפרה לוואלה! ברנז'ה: "בסטנד אפ שאני מכינה אני לא יורדת על מי שהקטע הוכן עליו. אני צוחקת עם אנשים ולא על אנשים. הסברתי את זה טוב לתחקירנים ואני לא מבינה מה קרה. ביום רביעי התקשרה בחורה שביקשה מפורשות קטע על רונן וביום חמישי התקשרה מישהי אחרת שאמרה 'רונן לא רוצה' ואחר כך אמרו לי שיירדו מזה לגמרי".

רונן ברגמן מסר: "אין לי מושג על מה מדובר, ממילא אין בסמכותי לאשר או לפסול מרואיינים בתכנית". ממערכת "ערב חדש" נמסר: "מיכל שילה הוזמנה לתכנית על בסיס טענתה כי היא מסוגלת לאלתר סטנד-אפ על כל נושא בתוך מספר שניות. בשיחות המקדימות התעקשה שילה לבצע בתכנית סטנד-אפ על אחד משני המנחים, שיוכן מראש. לאחר שהצעתה זו נדחתה הודיעה שילה, להפתעת המערכת, כי אין לה עניין להתארח בתכנית ולכן האייטם בוטל".

בתגובה לדברי החינוכית אמרה שילה כי "אני בתחילת דרכי, אין לי שום סיבה לסרב להופיע בכל מקום שיזמין אותי. הם אלו שהודיעו לי לא להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully