וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של יולי: הלל פרטוק

ענת קם

21.7.2009 / 15:48

דובר עיריית תל אביב-יפו עומד מאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה לתל אביב

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בהלל פרטוק, דובר עיריית תל אביב יפו, כאיש השיווק של חודש יולי 2009. פרטוק עומד מאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה לתל אביב, וחבר בועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים, תוכנם ומועד קיומם.

פרטוק משמש כדובר עיריית תל אביב-יפו מזה שמונה שנים. בעבר היה עיתונאי, יועץ התקשורת של סגן שר הביטחון אפרים סנה ודובר אירועי שנת ה-50 למדינה. הוא אחראי במסגרת תפקידו על נושא ההסברה, הפרסום והשיווק בעירייה ומנהל קונספט של האירועים וההפקות העירוניות. תקציב הפרסום, השיווק והדברור השנתי של עיריית תל אביב עומד כל כעשרה מיליון שקל ולחודש הפתיחה של ארועי המאה הוקדשו כ-2.5 מיליון שקל.

בהתייחסו לאירועי חגיגות המאה לתל אביב אמר פרטוק:"מדובר בחוויה של פעם במאה שנה, חגיגה אמיתית לתושבי העיר ולישראל כולה. רצינו לתקשר שורת אירועים באופן שיניע את הציבור להשתתפות פעילה בחגיגות המאה, ולגרום לתחושות גאווה ושמחה בעיר ובארץ.

"בפעם הראשונה נעשה שימוש במוספים קיימים, לא 'אינסרטים' - מוסף 7 ימים בידיעות אחרונות, מוסף מיוחד ברשת המקומונים של מעריב ומוסף בקבוצת הארץ שעסקו בתל אביב, לצד שורה ארוכה של כתבות יזומות בנושאים שונים בהקשר התל אביבי. הוקם אתר אינטרנט ייחודי בוואלה! שעוסק אך ורק בתל-אביב ובאירועי המאה. הושק אתר אינטרנט ייחודי למנהלת שנת המאה תחת הדומיין TLV100 - לכל אחד מהאתרים האלה נכנסו בחודשים אפריל-מאי כ-100 אלף משתמשים ייחודיים. נתנו חסות לסדרת טלוויזיה שסיפרה את סיפור תקומתה של העיר והתפתחותה, בערוץ 8 ובערוץ 10 ולראשונה מזה שנים יצאה העירייה בקמפיין טלוויזיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully