וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפחד מהמוזסים?

ענת קם

22.7.2009 / 16:09

ערוץ 10 הסיר מהרשת סרטון בו נראות מיקי חיימוביץ' וטלי בן עובדיה קוראות לא לפרסם מודעות של הערוץ בעיתונים גלובס וידיעות אחרונות

מיקי חיימוביץ ביקשה להסיר מיו-טיוב ומבלוג המאבק של הערוץ קטע וידאו מתוך אסיפת העובדים של ערוץ 10. בסרטון נראית חיימוביץ'קוראת לא לפרסם את מודעת המאבק של הערוץ בעיתונים ידיעות אחרונות וגלובס. אתמול הועלה ליו-טיוב סרטון מישיבת העובדים בה הוחלט על פרסום המודעה היום בעיתונים.

בסרטון ניתן לראות את חיימוביץ' וטלי בן עובדיה, סמנכ"ל חברת החדשות ועורכת המהדורה המרכזית קוראות לא להדפיס את המודעה בידיעות ובגלובס בשל הסיקור המוטה לטענתם של מאבק הערוץ בשניהם. באסיפה הוחלט לבסוף לא לפרסם בעיתונים אלו, אולם הסרטון הוסר מהאינטרנט. פוסט בבלוג של ערוץ 10 בישראבלוג, המסקר את המאבק, התייחס לסרטון והוסר הבוקר אף הוא.

גורם בערוץ אמר לוואלה! ברנז'ה: "זו חוצפה ושטות מה שהיא אמרה. זו חשבונאות שלא מועילה לנו, אנחנו הרי רוצים להגיע לכמה שיותר קוראים. הופתעתי שהיא אמרה את זה". גורם אחר ציין כי לא היו כלל לחצים מהנהלת הערוץ והבקשה להסיר את הסרט הגיעה מכיוונה של חיימוביץ. כפי שפורסם בשבוע שעבר, מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי תקף בעצמו את הסיקור בשני העיתונים, כשהוא מכנה אותם "העיתון הורוד" ו-"העיתון הנפוץ" וטוען כי הם מסקרים את הפרשה כשלנגד עיניהם האינטרסים הכלכליים של בעליהם.

גורם בידיעות התייחס לאמירתה של חיימוביץ: "אנחנו מבינים שמיקי חיימוביץ, עם משכורתה הצנועה, מעוניינת לשלם לעיתונים שדורשים פרוטות עבור הפרסומות. החיסכון במקרה הזה מאוד מובן".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "מעת לעת הנהלת הערוץ מקיימת שיחות עם עובדיה, ובימים אלה מדובר בעניין יומיומי. בשיחות אלו מועלים נושאים שונים הקשורים למדיניות הערוץ, והעובדים מביעים את דעתם, לטוב ולרע. הערוץ לא נוהג להעביר ציטוטים מתוכן". מיקי חיימוביץ סירבה להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully