וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי גיא?

ענת קם

23.7.2009 / 12:31

מתרבים הסימנים לפיהם העונה הבאה של גיא פינס תהיה האחרונה ובסיומה הוא יפרד מ-HOT. את מגזין הבידור של הכבלים יפיק ערוץ הבידור של חיים סלוצקי

תכנית הבידור "ערב טוב" עם גיא פינס צפויה לרדת מ-HOT בינואר. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בערוץ HOT בידור ישראלי נערכים להעלאת מהדורת חדשות בידור בהפקתם כבר בחודש פברואר הקרוב. על מנת לא ליצור עונה קצרה במיוחד, הוחלט ב-HOT להקדים את עליית העונה החדשה של "ערב טוב" מנובמבר לספטמבר הקרוב. התכנית צפויה לצאת לפגרת חורף כמדי שנה אולם ככל הנראה היא לא תשוב ממנה.

גורם ב-HOT אמר לוואלה! ברנז'ה: "כרגע ההיערכות של ערוץ הבידור היא לעלות בפברואר. אין היגיון כלכלי בקיום ערוץ בידור ולצדו חדשות בידור שלא מופקות על ידו".

המאבק על שידור חדשות הבידור ב-HOT מערב גורמים רבים ולדברי גורמים שונים אף הגיע לאיום בהתפטרות של בכירים בחברה. לפני כחודש פורסם שב-HOT שוקלים שלא להמשיך את שיתוף הפעולה עם חברת ההפקות של גיא פינס ולייצר חדשות בידור בהפקת ערוץ הבידור. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, מספר ימים לאחר מכן נפגש פינס עם סמנכ"ל התוכן של ערוץ 10 ליאת פלדמן וסמנכ"ל ההפקה בערוץ זיוית דוידוביץ לדיון באפשרות שידור תכנית בידור בהגשתו בערוץ 10.

מ-HOT נמסר בתגובה: "אנו לא מתייחסים לשמועות. כשתתקבל החלטה נוציא הודעה מסודרת". ממערכת "ערב טוב" נמסר כי הם אינם מתייחסים לפרטי המשא ומתן. לא התקבלה תגובת ערוץ הבידור הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully