וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט מיכאלי

ענת קם

23.7.2009 / 16:44

מערכון שעסק בחברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי צונזר מתכנית הסטירה של ערוץ 1 "רבע שעה". רשות השידור: "הקטע המדובר בוטה, נוטף ריח של גזענות ואינו ראוי לשידור"

ערוץ 1 צינזר קטע מתכנית הסאטירה "רבע שעה" ששודרה אמש (רביעי). במאי ועורך התכנית מיקי הרץ הודיע לצוות התכנית כי הוא מסיר מהתכנית מערכון העוסק בחברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי וטוען כי היא מביאה ילדים לעולם כדי לשמור על החוסן הלאומי. בהפקה לא הספיקו להערך והתכנית אמש היתה קצרה מהרגיל

איתן לרר, עורך ומגיש "רבע שעה", אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנסטסיה מיכאלי היא דמות ציבורית המגיעה ממפלגה המדיפה ניחוחות של גזעניות ופרובוקטיביות. היא חשפה את עצמה לציבור הישראלי באופן מוגזם ובוטה. לאחר הכניעה המוחלטת של כל אמצעי התקשורת לפרסום 'האם של המדינה', החלטנו להגיב בקטע שהנגזרת הסאטירית שלו היא על גבול הבנאליות המתבקשת. התכנית שלנו היא תכנית מינורית וצנועה הנחבאת (או יותר נכון, מוחבאת) אל הכלים, וחבל שאקורד הסיום שלה מגיע דווקא בדמות של צנזורה על קטע סאטירי למהדרין".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "התכנית 'רבע שעה' משודרת שתי עונות, מזה 40 תכניות, ללא התערבות בתוכן מצד אנשי ההפקה של הערוץ הראשון. הקטע המדובר בוטה, נוטף ריח של גזענות ואינו ראוי לשידור. אין ערוץ ציבורי המכבד את עצמו שהיה מאפשר את שידורו של קטע זה".

דוברה של חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי מסר כי היא מודעת לחשיבותה של סאטירה פוליטית, כאשר זו נעשית בגבולות הטעם הטוב: "לגבי הסרטון האמור, איננו יודעים במה דברים אמורים מאחר ולא הזדמן לנו לצפות בו. הצנזור של רשות השידור אמר את דברו, ולנו אין מה להוסיף מעבר לכך".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully