וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השיווק מתגייס לטובת ערוץ 10

ענת קם

23.7.2009 / 18:55

בכירי הנהלת האיגוד טוענים כי סגירת הערוץ תביא לעלייה דרסטית במחירי הפרסום בערוץ 2 עקב הפיכתו לערוץ מסחרי יחיד

חברי ההנהלה הבכירים של איגוד השיווק הישראלי יוצאים בקריאה שלא לאפשר את סגירתו של ערוץ 10 מאחר שצעד כזה יביא לעלייה דרסטית במחירי הפרסום בערוץ 2 עקב הפיכתו לערוץ מסחרי יחיד.

לדברי נילי צור, מנכ"ל סלטי צבר מקבוצת אסם ויושבת ראש איגוד השיווק הישראלי: "מאז עליית ערוץ 10 לאוויר שולש למעשה הרייטינג בפריים טיים. התחרות בין הערוצים המסחריים הורידה את המחיר למפרסם לנקודת רייטינג בפריים טיים והגדילה את האפקטיביות של הפרסום בטלוויזיה. סגירת ערוץ 10 תפגע בתחרות בענף. התוכניות יהיו מושקעות פחות וכתוצאה מכך ירדו גם הרייטינג ואפקטיביות הפרסום".

על פי נתוני איגוד השיווק, המאגד את 200 המפרסמים הגדולים במשק, ערוץ 10 הגיע כמעט ל-40% מהנתח המסחרי בענף הטלוויזיה. עוד עולה מנתוני האיגוד, כי המחיר לנקודת רייטינג לבית אב אחד בשנת 2001 עבור המפרסם, עמד על 3,000 שקל, לעומת 1,200 שקל כיום. משמעות סגירתו של הערוץ תהיה עלייה של 100%-200% במחירי הפרסום.

יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם וחבר הנהלת איגוד השיווק הוסיף כי "הדעת לא סובלת שיסגרו ערוץ שהיה אמור להתמודד בכלים שווים מול ערוץ 2, וישאירו אותנו עם ערוץ מסחרי יחיד – או ליתר דיוק עם זכיינית אחת חזקה, קשת, שתעבור בינואר לארבעה ימי שידור. למרות שערוץ 10 לא מהווה כיום חלופה אמיתית לערוץ 2, הוא עדיין חלק משמעותי וחשוב בתמהיל המדיה של המפרסם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully