וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת שטייניץ ובכירי ערוץ 10 הסתיימה ללא תוצאות

ענת קם

23.7.2009 / 19:27

הרשות השניה תקיים ביום שני דיון נוסף בספר המכרז. ערוץ 10: "באוצר מנהלים המשא ומתן כאילו מדובר במאבק תקציבי בינם לבין משרד התקשורת"

פגישת נציגי ערוץ 10 עם שר האוצר ונציגי משרדו הסתיימה לפני מספר שעות ללא תוצאות. בפגישה השתתפו סגן יושב ראש דירקטוריון הערוץ מודי פרידמן וחבר הדירקטוריון ליאו מלמוד, אחד מנציגיו של בעל הערוץ יוסי מימן. בפגישה חזר משרד האוצר על עמדתו לפיה הוא מוכן לפרוס חלק מחובות דמי הזיכיון ועל מימן להעביר באופן מיידי 12 מיליון שקלים. לדברי גורמים בערוץ, מימן מתנגד להצעה זו ודורש פריסה של כל החובות על מנת שהכסף היחיד שייצא מכיסו בתקופה הקרובה יועבר ישירות לערוץ ולתכניו ולא למדינה.

מוקדם יותר היום אמר שר האוצר יובל שטייניץ עם פתיחת המסחר בבורסה כי הוא מוכן להושיט לערוץ גלגל הצלה אולם גם בעלי הערוץ חייבים להתגייס להצלתו. ביום שני הקרוב תתקיים ישיבה של מועצת הרשות השנייה לדיון נוסף בספר המכרז על הערוץ. במכתב ששלחה יושבת ראש המועצה נורית דאבוש ליועץ המשפטי לממשלה לפני מספר שבועות נכתב כי על המכרז להתפרסם עד סוף החודש. היום המשיכו עובדי הערוץ לקיים משמרת מחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים לאחר שאתמול פנו אליו בבקשה שיטפל בנושא.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "בעלי המניות מוכנים להשקיע מאות מיליוני שקלים בתוכנית שייצרו תחרות אך באוצר מתעלמים מעמדת מועצת הרשות השנייה ומנהלים המשא ומתן כאילו מדובר במאבק תקציבי בינם לבין משרד התקשורת. לצערנו שר התקשורת בחו"ל, ראש הממשלה חייב להתערב, האחריות היא שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully