וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקם אלקטריק וסוני אריקסון עוברים לאדלר-חומסקי

איילה צורף

26.7.2009 / 12:51

ההיקף המשותף של העיסקה, עומד על 28 מיליון שקל. קציבי אלקטרה מוצרי צריכה טופלו בזרמון-גולדמן. אדלר-חומסקי לא ירכוש את המדיה עבור המותגים

תקציבי הפרסום של רשת מוצרי החשמל שקם אלקטריק ושל יבואנית מכשירי הסלולר סוני-אריקסון יעברו למשרד הפרסום אדלר-חומסקי. כך הודיע היום יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. עד לאחרונה טיפל זרמון גולדמן בתקציב סוני אריקסון. בתקציב שקם אלקטריק לא טיפל משרד פרסום כלשהו בתקופה האחרונה. קודם לכן הוא טופל בידי זרמון-גולדמן.

לדברי ודמני, תקציב הפרסום של רשת שקם אלקטריק עומד על היקף שנתי של כ-14 מיליון שקל, ושל סוני אריקסון מסתכם אף הוא בהיקף של כ-14 מליון שקל, שחלקו מתבצע על ידי משרד הפרסום של סוני-אריקסון וחלק על ידי משרדי הפרסום של המפעילים הסלולרים.

"החלטנו לרכז את רוב פעילות הפרסום של הקבוצה בשני משרדי פרסום: jwt (טמיר-כהן) ואדלר-חומסקי. jwt ימשיכו לטפל במותג אלקטרה (מזגנים, מוצרי חשמל ביתיים, שרות אלקטרה), אלקו, מילה, וסאוטר. אדלר-חומסקי ירכזו את הטיפול בשקם אלקטריק וסוני אריקסון". הסיבה לחלוקה: אדלר-חומסקי מטפל בתקציב המזגנים טורנדו ולכן לא יכול לטפל גם במזגני אלקטרה המתחרים.

אדלר-חומסקי לא ירכוש את המדיה עבור המותגים. מאלקטרה נמסר כי "לפני מספר חודשים הובילה אלקטרה מוצרי צריכה מהלך לרכישת המדיה בעצמה על ידי גוף ייעודי ומתמחה שהוקם למטרה זו, בשם אלקטרה מדיה. פעילות אלקטרה מדיה תימשך במקביל לעבודת שני משרדי הפרסום".

בין המותגים של אלקטרה מוצרי צריכה: מזגני אלקטרה ואלקו, מוצרי חשמל ביתיים: אלקטרה, פיליפס, מילה, ליבהר, סאוטר, ג'נרל אלקטריק. רשתות קמעוניות: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, סנסור וכוכב הקור, מחשבי האסי והטלפונים הסלולריים של סוני אריקסון.

הטלפונים הסלולריים של סוני אריקסון משווקים על ידי חברת ברס-אלקטרה, שותפות שווה בין משפחת ברס ואלקטרה מוצרי צריכה. את החברה מנהל בארבע השנים האחרונות מיקי ברקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully