וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, קולגה

ענת קם

27.7.2009 / 1:04

העיתונאי אראל סג"ל חוזר לכתוב במעריב, יעל נעמני ודרור גלוברמן עוזבים את העיתון ולכלכליסט יש כתב תקשורת חדש. כל מי שזז

אראל סג"ל חוזר למעריב. סג"ל יחזור לפרסם טור שבועי במוסף "סופשבוע" של מעריב וכן יכתוב עבור שאר חלקי העיתון בעת הצורך. סג"ל עזב את מעריב במרץ 2008 . במקביל המשיך לשדר ברדיו 99, אולם עם המעבר ללוח שידורי קיץ הורדו תכניותיו. לפני מספר חודשים החל סג"ל לכתוב עבור אתר הסאטירה "לאטמה".

אראל סג"ל אישר את הפרטים. יואב צור, עורך מעריב, מסר: "אני שמח על שובו של סג"ל לגלריית הכותבים והעיתונאים המצוינת של מעריב".

ועוד במעריב: יעל נעמני, עורכת המדור הספרותי במוסף התרבות השבועי, עוזבת את העיתון. נעמני הצטרפה למעריב לפני חמש שנים והיתה עורכת במוסף סופשבוע. בשנה וחצי האחרונות ערכה את מוסף הספרות של העיתון.

דרור גלוברמן, עורך בדסק החדשות של העיתון, הודיע אף הוא על עזיבתו לאחר כתשע שנים, במהלכן כתב בנושאי היי-טק ומחשבים ולמשך שנתיים ערך את מוסף "עסקים שישי" של העיתון. באוגוסט 2008 עזב את המוסף לטובת דסק החדשות. בעבר היה ממגישי התכנית "זומביט" של הטלוויזיה החינוכית. גלוברמן מקים עסק עצמאי לייעוץ לעסקים בפיתוח אסטרטגיית רשת ולאחרונה כבר הפעיל את קמפיין האינטרנט של קואליציית הארגונים הירוקים נגד הפרטת הקרקעות.

גלוברמן אישר את הפרטים והוסיף: "זה מרגש ומפחיד אבל ידעתי שמתישהו אני חייב להיות עצמאי ולא רק שכיר, במיוחד אחרי כל כך הרבה שנים של לסקר מיזמים שיש להם אומץ לקדם את מה שהם מאמינים בו ואין זמן טוב יותר מעכשיו. מעריב היה חוויה מעולה, אין לי על מה לקטר. נתנו לי לעשות כל מה שרציתי, האנשים שם נהדרים ואני מאחל לכולם שיצליחו".

ותזוזה נוספת: גלעד נס, כתב מדור "טכנולוגי" בכלכליסט, ימלא את מקומו של כתב המדיה אמיר טייג. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני כשבועיים הודיע טייג על עזיבתו ועל אף פניות שהתקבלו במערכת כלכליסט הוחלט למנות כתב מתוך העיתון לתפקיד. נס הצטרף לכלכליסט באפריל האחרון לאחר ארבע שנים כמנהל מחקר ואנליסט. בעבר היה כתב בתחום ההיי טק בגלובס. בכלכליסט ממשיכים לחפש מחליף לרונן וודלינגר, אחד מראשי הדסק, שהודיע אף הוא לאחרונה על עזיבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully