וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה לישראל - עכשיו הטיזר

ענת קם

27.7.2009 / 1:29

קטעים מסרט התשובה של משפחת עופר ל"שיטת השקשוקה" של מיקי רוזנטל עלו לרשת. הסרט המלא ישודר השבוע בערוץ 1

החברה לישראל שבשליטת משפחת עופר הקימה אתר אינטרנט ובו תגובות לסרט "שיטת השקשוקה" של העיתונאי מיקי רוזנטל והבמאי אילן עבודי. באתר מופיעים קטעים מהסרט שהפיקה החברה בתגובה לסרטם של רוזנטל ועבודי שישודר ביום שלישי במלואו בערוץ 1, לאחר הקרנת הבכורה הטלוויזיונית של "שיטת השקשוקה".

סרט התגובה, שחלקים ממנו מופיעים באתר, נקרא "העובדות דווקא כן חשובות!". מהחברה לישראל נמסר, כי ההחלטה על השם התקבלה כתגובה לדברים שאמר רוזנטל בראיון לערוץ הכנסת: "מה שחשוב בתקשורת זה בכלל לא העובדות. העובדות לא חשובות. מה שחשוב בתקשורת, זה מי מפרש את העובדות". באתר החדש מופיעים גם קטעים מתביעת הדיבה שהגיש לאחרונה עידן עופר נגד רוזנטל, בגובה 3.5 מיליון שקל.

הסרטונים הראשונים עוסקים בהתמודדות עם הטענות המייחסות למשפחת עופר אחריות עקיפה לנזקי הצוללים בקישון ומראה כי הצלילות בקישון הופסקו שנים רבות בטרם רכשו האחים עופר את החברה לישראל. סרטון נוסף מציג את השימוש בעובד חברת תרכובות ברום המתראיין בסרטו של רוזנטל, אך מתברר כי סיים את עבודתו בחברה כשנתיים לפני שהאחים עופר רכשו אותה. עובד זה אף מתבטא בחריפות נגד מעשיו של רוזנטל.

קטעים מסרט התגובה של החברה לישראל דלפו ליו-טיוב כבר במרץ האחרון. בתגובה להעלאתם, אמר עורך הדין שלומי הדר ממשרד רונאל פישר, נרי ושות', המייצג את רוזנטל: "אם הסרטונים הנמוכים הללו זה כל מה שמסוגלים האחים עופר להוציא תחת ידם בתגובה לסרט הראשון אז כל בר דעת מבין שכנראה אין להם תשובות אמיתיות. כך או כך, מסקרן כעת לדעת איזה סרטון תגובה יצא לשיטת השקשוקה 2". רוזנטל עצמו סרב היום להתייחס לקטעים החדשים שהועלו לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully