וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוטרת בשביל שניים

ענת קם

27.7.2009 / 15:50

כתבת התכנית "כלבוטק" תובעת את חברת ההפקות של רפי גינת על שלטענתה פוטרה בגלל שנכנסה להריון. גינת: "היא לא הייתה בהיריון ולא פוטרה"

כתבת "כלבוטק" לשעבר אדווה שמש תובעת את חברת עולם הספורט בע"מ, המפיקה את התכנית, על סך 223 אלף שקלים בגין פיטורים שלא כדין. בתביעה שהוגשה באמצעות עורך הדין ששון יצחקי ממשרד עורכי הדין גדעון פנר, טענה שמש כי מספר שבועות לאחר שהודיעה למגיש התכנית רפי גינת כי היא בהיריון, הוא הודיע לה כי בשל כך לא יוכל להמשיך להעסיקה, מאחר שהיעדרותה במהלך העונה לצורך חופשת לידה אינה אפשרית למערכת התכנית. שמש טוענת כי בינה ובין מערכת כלבוטק התקיימו יחסי עובד-מעביד על אף ששכרה שולם כנגד הוצאת חשבונית וכי פיטוריה, שעומדים בניגוד לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה, גרמו לה עגמת נפש.

בכתב התביעה כותבת שמש כי ביוני 2008 היא שוחחה עם גינת על המשך עבודתה בתכנית וסוכם כי היא תשתתף גם בעונת 2008-9 שלה. מספר ימים לאחר מכן היא הוזמנה על ידי גינת לשיט ביאכטה הפרטית שלו בטורקיה לצד עובדות נוספות של "כלבוטק". עם שובה מהשיט היא גילתה כי היא בהיריון ולאחר שבוע הודיעה זאת לגינת. לאחר מספר שיחות ומכתב ששלחה שמש לגינת, היא טוענת כי הוא זימן אותה לשיחה נוספת בה אמר "כלבוטק היא מעל הכל, מעליי וגם מעלייך" וכן "ברור לך שאם לא היה ההיריון הזה השיחה הזאת לא הייתה מתקיימת בינינו". בנוסף טען גינת באוזניה כי היא לא זקוקה לכסף מהתכנית מאחר שיש לה משפחה עשירה.

לאחר דיון בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב נשלחו הצדדים לגישור בפני עורך דין, אך הגישור נכשל ובחודשים הקרובים יתקיים דיון נוסף בבית הדין לעבודה.

משרד עורכי הדין אריאל שמר ושות' המייצג את גינת בתביעה סירב להעביר את כתב ההגנה. גינת עצמו אמר לוואלה! ברנז'ה: " הטענות מוכחשות לחלוטין. היא לא הייתה בהיריון ולא פוטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully