וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאי הדרום היכונו

ענת קם

28.7.2009 / 13:22

תכנית הספורט של רדיו תל אביב וערוץ הספורט תשודר בסינדיקציה גם ברדיו דרום. מנהל מחלקת הספורט של התחנה, זיו אברג'יל, יצטרף לצוות התוכנית

תוכנית הספורט של רדיו תל אביב וערוץ הספורט תשודר החל מהשבוע הבא גם ברדיו דרום המשדר בתדרים 97fm ו-95.8fm. התכנית משודרת מדי יום מזה למעלה משנתיים בהגשת שדרני ופרשני ערוץ הספורט, בהם מירי נבו, דני ענבר, שלמה שרף, רון קופמן, אלי אוחנה, איציק זהר ונדב יעקבי. רדיו דרום היא התחנה השלישית שמשדרת בסינדיקציה את תוכנית הספורט, זאת לאחר שהחל מינואר השנה הצטרף רדיו קול הים האדום באילת והחל בשידורי התוכנית. כחלק ממהלך הסינדיקציה יצטרף השדר ומנהל מחלקת הספורט של רדיו דרום, זיו אברג'יל, לצוות התוכנית ויסקור עבורה את כל אירועי הספורט בדרום.

התוכנית הראשונה ברדיו דרום תשודר ביום שני הקרוב ותועבר מקניון הנגב בבאר שבע ויתארחו בה החגיגית כל שחקני קבוצת הפועל באר שבע שעלתה לאחרונה לליגת העל בכדורגל, כוכבי העבר שלה ואורחים נוספים.

דוד יוסוב, מנכ"ל רדיו דרום מסר: "אזור הדרום ידוע כאזור בעל נפח ספורטיבי גדול ומעורר עניין לא רק בקרב המקומיים, עלייתה של הפועל באר שבע לליגת העל בכדורגל החזירה אלפי אוהדים אל המגרשים והעלתה את הספורט הדרומי על קרנו. ההחלטה להעביר שידור ספורט ארצי שיכלול אייטמים וסיקור הספורט הדרומי מהווה הישג גדול לרדיו המקומי אשר יעניק חשיפה ארצית לספורט הדרומי והספורטאים המקומיים". שי בן מאור, מנכ"ל רדיו תל אביב מסר:"אני גאה ושמח שתחנה משפיעה וגדולה כמו רדיו דרום מצטרפת להצלחה ותשדר את תוכנית הספורט הטובה ביותר בישראל מזה שנתיים".

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט מסר: "ערוץ הספורט שואף להגיע אל אוהדי הספורט בכל מקום. אנו שמחים על כך שמאזיני רדיו דרום יוכלו אף הם להנות מתכנית הספורט שלנו ברדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully