וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר לא חותם לערוץ 10

ענת קם

28.7.2009 / 16:04

במשרד האוצר סרבו לבקשת בעלי ערוץ 10 להעמיד עבורם את ערבויות התוכן שמבקשת הרשות השניה, סכום העומד על כ30-40 מיליון שקלים

משרד האוצר מסרב לבקשת בעלי ערוץ 10 להעמיד עבור הערוץ את הערבויות להשקעה בתוכן בשנים 2010-2011 העומדות על 30-40 מיליון שקלים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי המחלוקת בין הרשות השניה לערוץ 10 על ערבויות התוכן, שעלתה לאחרונה שוב על שולחן הדיונים בין הצדדים, נידונה הבוקר בפגישה בין אנשי הרשות השנייה ונציגי אגף התקציבים במשרד האוצר. בפגישה הודיעו אנשי האוצר כי הם אינם מוכנים להעמיד את הערבויות לטובת הערוץ.

בשעה זו נפגשים נציגי הערוץ עם מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה והיועץ המשפטי עו"ד דורון אבני בניסיון למצוא פיתרון אחר לשאלת הערבויות. מטעם הערוץ נמצאים בפגישה היועצת המשפטית עורכת הדין דבורה קמחי ועורכי הדין אברהם וול ויורם בונן ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'.

לדברי גורם ברשות השניה: "כבר אי אפשר לעצור את המכרז ואם לא נפתור מיידית את הסיפור הוא יתקיים". במקביל ממשיכים ברשות להיערך לתרחיש בו לא יהיה אף גוף שייגש למכרז על הפעלת הערוץ. אחת האפשרויות במצב כזה, היא הפעלת הערוץ על ידי קבוצת ניהול ממונה במתכונת מצומצמת ללא מחויבויות תוכן, בדומה למתכונת בה פעל רדיו 99FM מאז עזיבת ארקדי גאידמק ועד לזכיית רדיו ללא הפסקה במכרז על הפעלת התחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully