וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיקה הראשית של אולפני הרצליה עוזבת את תפקידה

ענת קם

28.7.2009 / 18:17

אסנת סרגה, שהייתה אחראית בין היתר ל-"הכל דבש" ו-"תמרות עשן", עוזבת לאחר ארבע שנים. אפרת דרור, מנכ"ל אולפני הרצליה: "אסנת הייתה מעמודי התווך של מחלקת התוכן"

המפיקה הראשית של אולפני הרצליה אסנת סרגה מסיימת את תפקידה לאחר ארבע שנים. במהלך עבודתה באולפנים הייתה סרגה אחראית על הפקתן של הסדרות "הכל דבש" של רשת ו-"תמרות עשן" של HOT. כמו כן הייתה סרגה אחראית לתכניות האולפן "שולץ", "טינופת", ו-"מחפשים אהבה" וכן על התכנית "הטלפון" המשודרת בימים אלו.

אסנת סרגה: "אני גאה לסכם ארבע שנות עשייה פורות ומוצלחות באולפני הרצליה. האולפנים היו לי בית חם וסביבת עבודה מאתגרת, מרגשת ומלאת סיפוק".

אפרת דרור, מנכ"ל משותפת באולפני הרצליה: "אסנת סרגה היא מעמודי התווך של מחלקת התוכן באולפני הרצליה. מעבר להיותה מפיקה מצוינת בעלת ידע נרחב בתחום בכל הז'אנרים האפשריים ואוריינטציות תוכן משובחת היא אדם יחיד ומיוחד ברגישותה ובאישיותה יוצאת הדופן. היו לנו יחד שנים מעולות של שיתוף פעולה ואנחנו נפרדים בצער וסמוכים ובטוחים שתצליח בכל אשר תפנה. הייתה לנו זכות גדולה לעבוד עם אסנת ואנחנו משוכנעים שכל גורם שיעבוד איתה בעתיד יחשוב כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully