וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום המודעות על מכרז ערוץ 10 נדחה ליום שני

ענת קם

30.7.2009 / 14:50

לתשומת לב מחלקת המודעות: בתום פגישה ארוכה בין נציגי הרשות השנייה ונציגי משרד האוצר הוחלט לדחות את פרסום מודעת המכרז החדש בנסיון להגיע להסכם

פרסום המודעות על מכרז ערוץ 10 שתוכנן למחר ידחה ליום שני.
בתום פגישה ארוכה בין נציגי הרשות השנייה ונציגי משרד האוצר הוחלט לדחות את פרסום המודעות בניסיון להגיע להסכם שימנע יציאה למכרז חדש על הערוץ.

מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה ונציגי משרדי האוצר והתקשורת פנו ליושבת ראש המועצה נורית דאבוש בבקשה שתאשר את דחיית פרסום המודעות. דאבוש אישרה את ההצעה עם שאר חברי המועצה שתמכו בה, פרט למוניר עזאם, ליהי גלמן ונורית אמיתי שלא ניתן היה להשיג את עמדתם.

סוגיית ערבויות התוכן נמצאת כרגע בלב המחלוקת בין ערוץ 10 והרשות השניה. מרגע שתיפתר הסוגיה מול הרשות השנייה יישאר נושא תשלום דמי הזיכיון והתמלוגים מול משרד האוצר, אשר להערכת גורמים רבים הקשורים למשא ומתן צפויה להפתר תוך זמן קצר. המשא ומתן מול משרד האוצר הוא על "עסקת חבילה", אשר בה כלולים לצד פריסת החובות גם הקדמת המעבר לרישיונות, הקדמת הפסקת תשלום התמלוגים ועוד.

לקראת ההגעה להסדר הצפויה היום, סיפרו עובדי ערוץ 10 לוואלה! ברנז'ה על אווירה אופטימית במסדרונות הערוץ. מחאת עובדי הערוץ הוקפאה בימים האחרונים בשל המשא ומתן האינטנסיבי בין כל הצדדים המעורבים. לדברי אחד העובדים, "אנחנו יודעים שהם יושבים לדבר, אין לנו על מה להפגין. יש תחושה שזה ייסגר היום, אלא אם מישהו יתהפך בשנייה האחרונה".

בתוך כך הצטרפה היום קרן הקולנוע הישראלי לפניית איגודי היוצרים בעניין חובות ערוץ 10 להשקעה בקולנוע. במכתב ששלח מנכ"ל הקרן כתריאל שחורי ליושבת ראש מועצת הרשות השנייה נטען כי מחיקת חובות הערוץ לקולנוע בגובה 26 מיליון שקל תגרום תגובת שרשרת ותוביל להפסקת ההשקעה בקולנוע. אתמול שלחו שבעת איגודי היוצרים פנייה דומה ליועץ המשפטי לממשלה.

עדכון אחרון 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully