וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה פלד מונתה לסמנכ"ל קהילות ותוכן בתפוז

ענת קם

2.8.2009 / 14:02

פלד קודמה מתפקיד מנהלת מחלקת הקהילות באתר תוכן הגולשים, שהחלה בו את דרכה לפני כשבע שנים כבלוגרית. מנכ"ל תפוז: "נעמה היא אשת תפוז אמיתית"

נעמה פלד, מנהלת מחלקת הקהילות באתר תוכן הגולשים תפוז, קודמה לתפקיד סמנכ"ל קהילות ותוכן באתר. פלד, בעלת תואר ראשון באמנות, החלה את דרכה בתפוז לפני כשבע שנים ככותבת הבלוג "ליזט אפללו", שעסק בתכניות ריאליטי כמו "פרויקט Y", "כוכב נולד" ו-"רוקדים עם כוכבים". בעקבות התרשמותה מהבלוג, הזמינה הנהלת האתר את פלד לפני כארבע שנים להצטרף לצוות האתר והיא החלה לעבוד שם כעורכת עמוד הבית. בהמשך שימשה פלד כמנהלת פרויקטים, מנהלת הבלוגיה ועד לאחרונה מנהלת התוכן והקהילות באתר.

במסגרת תפקידה כסמנכ"ל קהילות ותוכן תהיה פלד אחראית בין היתר על פיתוח ושימור הקהילות, ניהול וקידום הבלוגיה של תפוז, פיתוח התכנים באתר ומתן מענה תוכני מערכתי לפעילויות מסחריות בתפוז.

דן חן, מנכ"ל תפוז: "נעמה היא אשת תפוז אמיתית שצמחה מהשטח כגולשת וכבלוגרית. אנחנו גאים ושמחים למנות אותה לסמנכ"לית ראשונה בתפוז ולהפקיד בידיה את האחריות הכבדה של ניהול 1,400 הפורומים ועשרות אלפי הבלוגים של אתר תוכן הגולשים הגדול במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully