וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מקצצים בסוגה עילית

ענת קם

2.8.2009 / 16:41

התכנית "קואוצ'ינג אקספרס" של ערוץ 10 תרד משידור בגלל פניות רבות של צופים השרויים במצוקה נפשית, פניות שתחום האימון אינו נותן להם מענה. נסו אולי את שולץ

ערוץ 10 החליט להוריד את התכנית "קואוצ'ינג אקספרס". מהערוץ נמסר היום כי ההחלטה התקבלה במשותף עם גומא, המרכז הישראלי לגישור ואימון השותף להפקת התכנית בעקבות התחושה כי התוכנית לא ייצגה את תחום האימון נאמנה. לתכנית התקבלו שיחות רבות מצופים השרויים במצוקה נפשית ותחום האימון אינו נותן מענה לטיפול במקרים שכאלה.

המטרה ב-"קואוצ'ינג אקספרס" הייתה לתת מענה לצופים המבקשים אימון בכל הנוגע ללבטים יומיומיים. כאשר התרבו הפניות בעלות רקע רפואי-פסיכיאטרי ולאחר שבשבוע שעבר אירעו שני מקרים בהם נאלצו מפיקי התוכנית לדווח למשטרה על שיחה בעלת אופי אובדני, הוחלט להורידה מהמסך.

אבי אלקלעי, העורך הראשי של התכנית, הסביר לוואלה! ברנז'ה: "מה שקרה זה שביום שאנחנו עלינו נסגר המוקד הלילי של ער"ן וחששנו שהצופה לא יידע להבחין. בשעות הלילה יש ביקוש אמיתי לעזרה נפשית ואם אני מפקיר אותו לקואוצ'רים אני מסכן את הציבור". אלקלעי הוסיף כי בשלב זה מוקדם לקבוע אם התכנית תשוב במתכונת שונה שתבהיר את מטרתה ואת המענה שהיא מסוגלת לספק, אולם לדבריו המוצר של קואוצ'ינג אינטראקטיבי לא מוצה גם אם הניסיון של הערוץ לא היה מוצלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully