וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סוף השבוע בחינם

ענת קם

3.8.2009 / 12:18

שנתיים לאחר יציאתו לאור יחל החינמון ישראל היום בהפצת מהדורת סופשבוע שתכלול גם מוסף פוליטי ומוסף מגזיני

מהדורת סוף השבוע של העיתון ישראל היום תחל לצאת אחרי החגים. שנתיים לאחר הופעת העיתון היומי והתחזקותו בסקרי TGI הוחלט בעיתון על הוצאת מהדורת סוף השבוע. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, המהדורה תכלול מוסף פוליטי שיערכו גונן גינת ואודי רבינוביץ. למוסף יצטרף מגזין סוף שבוע במגוון נושאים שיערוך אהרון לפידות. לקראת הוצאת המהדורה הושקעו בעיתון כספים נוספים והוא מגייס עיתונאים ופרשנים חדשים.

החשיפה לחינמון "ישראל היום" הוסיפה לעלות גם בחציון הראשון של 2009. על פי סקר TGI לחודשים ינואר עד יוני 2009 עומדת החשיפה לעיתון על 26.9% (23.2% בחציון הקודם ו-20.2% בזה שלפניו). החשיפה השנתית לעיתון עומדת על 25%.

גונן גינת, עורך המוסף הפוליטי, עבד במעריב 12 שנים ושימש כראש דסק החדשות וכסגן עורך מוסף השבת. גינת היה העורך הראשי של "הצופה" במשך 10 שנים, ומאז אוגוסט 2007 הוא חבר מערכת ישראל היום. סגנו אודי רבינוביץ היה בעבר רכז כתבים בידיעות אחרונות וחלק ממטה הבחירות של בנימין נתניהו.

אהרון לפידות, עורך מגזין סוף השבוע, ערך את ביטאון חיל האוויר במשך עשר שנים ולאחר מכן שמש כראש דסק החדשות, עורך במוסף השבת, וכתב ראשי במוסף האמריקני של העיתון ידיעות אחרונות. לפני כ-15 שנים הקים את משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי "זמן אמת", שהתמחה בעיקר באירגונים חברתיים ומערכות כלכליות גדולות. היה מגרעין המייסדים של עמותת "אור ירוק" ושימש כדובר העמותה מאז הקמתה. לפידות מרצה לתקשורת במוסדות אקדמיים רבים, ערך ופרסם ספרים רבים וזכה עם מירב הלפרין בפרס יצחק שדה לספרות צבאית על הספר "חליפת לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully